יום שישי, 7 בנובמבר 2014

מסלולי טיולים מומלצים ואטרקציות בניו יורק up state new york - Bear mountain - State Park

על שפת האגם למרגלות הר הדובים - אינספור שבילים ונוף חלומי
מתי בפעם האחרונה לקחתם חופשה ופינקתם את עצמכם בזמן איכותי עם עצמכם ועם האנשים הקרובים אליכם? הרבה אנשים חושבים שחופשות זו הוצאה כספית גדולה ומדמיינים כי עלות החופשה גבוהה בהרבה מאשר היא במציאות. הנה דוגמה ליום חלומי באחד המקומות המדהימים ביותר שתוכלו להיות בהם באזור ניו יורק וכזה שתוכלו להרשות לעצמיכם בעלות נמוכה ומתגמלת מאוד. כמו כן בעזרת ספרי החדש "לטייל בעולם ולהרוויח כסף"  תוכלו ללמוד איך לייצר הכנסות בזמן החופשה ומבלי לעבוד כך שתוכלו לטייל הרבה יותר ולצאת לחופשות באופן שוטף ומתי שתרצו.

בזמן שהותי בניו יורק החלטתי לצאת עם לטיול אל מחוץ לעיר וכיוון שאת הנסיעה הזו ערכתי עם אישתי חיפשנו טיול רגוע יותר שיאפשר לשנינו ליהנות מקצת טבע ובכל זאת לא משהו אקסטרימי מידי. טיול המתאים לזוגות, רומנטי ביותר ומעט אתגרי. ובכן הר הדוב - Bear Mountain בהחלט עונה על כל הדרישות האלו. 

הנה כמה טיפים, המלצות ונתונים שיעזרו לכם לתקצב את הטיול ולצאת אליו בכייף ובקלות אם אתם מזדמנים לאזור.

ההר משקיף על נהר ההדסון ונמצא כשעה וחמש דקות נסיעה ממנהטן. ניתן להגיע למקום ברכבת Metro North הקו הירוק אליה אפשר להגיע עם הרכבת התחתית (Subway) ברחוב 42 ולהחליף ברחוב 42 - Grand Central Station East 42nd Street New Nork NY). יש להזמין כרטיס נסיעה לעיירה Peekskill (עלות כ 15 דולר לכיוון) ומשם לקחת מונית עד לפאתי הפארק (עלות כ 27 דולר לכיוון), נסיעה של כ 10-15 דקות מהעיירה. כמו כן תוכלו לשכור רכב ולנסוע אל ההר בכוחות עצמיכם וכמו כן ישנה אפשרות לעשות את הדרך בשייט האורך כשעתיים וחצי על נהר ההדסון.

במקום ישנו אגם יפיפה, שבילי הליכה וטרקים, ספא מפנק ואפשרות ללון בצימרים רומנטיים, כמו כן ישנה אפשרות לשוט באגם או לשחות בבריכה שבמתחם, לעשות פיקניק או אפילו ללכת למוזיאון ולגן חיות שיש בסביבה.

המקום מומלץ לכל הגילאים ולטיולי משפחות. השבילים מסודרים ומתאימים לכל המשפחה וגם לטיולי סולו. זהו מקום מקסים ליהנות מצבעי השלכת של העצים בניו יורק באזור אוקטובר נובמבר. כמו כן השבילים והטיפוס אל ההר אינו קשה מידי ומתאים גם לזוגות, לצעירים ולמבוגרים ואף לטיולי משפחות. במקום תוכלו ליהנות מחברתם של סנאים רבים (יצורים מקסימים וחביבים) העסוקים באיסוף בלוטים. וכמו כן שימו לב!
למרות שהמקומיים שללו את האפשרות לראות דובים על ההר שמעתי מחבר שהיה שם כי בזמן נסיעה ברכב באזור אף נתקלו בדוב שחור. :)

הנה סרטון קצר שהכנתי במעלה הטיפוס על ההר



כמו כן במקום תוכלו למצוא מגרש החלקה על הקרח. גם אטרקציה זו זולה ביותר. כרטיס כניסה עולה 5 דולר והשכרת נעלי החלקה עולות 4 דולר לאדם. הכניסה אינה מוגבלת בזמן. חוויה זו רומנטית ביותר ומלווה במוסיקה נעימה. 



אם אתם רוצים לטייל יותר בעולם, לבנות לעצמכם ערוצי הכנסה פסיביים שיאפשרו לכם להרוויח כסף בזמן שאתם יוצאים לחופשה ולחיות את החיים שלכם כמו שרק חלמתם עד עתה, אני ממליץ לכם לקרוא את ספרי "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" בו תגלו איך תוכלו לחיות ממש כך וכדאי שתתחילו לבנות את עצמכם כבר היום כדי שתוכלו לבנות את החופש הכלכלי שלכם בצורה אחראית ובהדרגתיות. 

להזמנת הספר במחיר מיוחד ובפורמטים שונים לנוחיותכם לחצו כאן

מאחל לכם טיול מושלם!
אשמח לשמוע תגובות ולשמוע איך היה!


עשו לייק לעמוד ושתפו את החברים שנמצאים כעת בניו יורק או מתכוננים לנסוע ומחפשים המלצות על מקומות מיוחדים לטייל בהם בזמן שהותם בעיר הגדולה.


הצטרפו עכשיו לדף הפייסבוק וקבלו עדכונים, טיפים ותכנים המופיעים רק שם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה