יום שני, 7 ביולי 2014

מאחורי הקלעים - כתיבת הספר 24/8 לניהול זמן והתנהלות אפקטיבית

לרכישת הספר לחצו כאן
לאחרונה הוצאתי ספר חדש לאור וחיי השתנו לחלוטין!

אחרי ששנים ארוכות של התנהלות ובניית המותג שלי בסטודיו הרגשתי בצורך עז לשתף!
כעצמאים אנחנו עובדים באיזו שהוא מקום לבד והתחושה לשתף בתובנות שלי, בהיסוסים שלי, בניסיונות שלי עם אחרים החלה לגבור על הרצון לשמור בבטן וליהנות לבדי מההצלחה!

בהתחלה שיתפתי מעט, אבל כמו סכר של מים, שצף התגובות החמות, הפרגון והלהט מהקהל לקבל ממני עוד, ללמוד ולשמוע אודות ההתנהלות שהובילה אותי למכור מעל למיליון ספרים ולבנות מותג בינלאומי מצליח סקרנו את הקהל הרחב וקהילה שלמה של אנשים שעוקבים אחרי במשך שנים

לפתע הם גילו את העובדה שמשהו אצלי השתנה וכעת ניתן ליהנות מהידע
וזה שינה את חיי!

כתיבת הספר 24/8 הגיע כבר לאלפי אנשים והתגובות מטורפות.

הספר שבו אני משתף בכל הסודות הכמוסים על ההתנהלות הפרטית והעסקית שלי היא "נחלת הכלל" ומה שמדהים הוא שככל שאני נותן יותר כך אני מקבל יותר!

חוק התמורה - תמיד תקבל יותר ממש שתיתן. היקום משיב לנו במטבע גדול יותר בכל פעם שאנחנו נפתחים בפני זרים.

להזמנת הספר - http://author-amitoffir.ravpage.co.il/24/8

את הספר 24/8 כתבתי תוך 23 ימים כאילו הוא ישב שם וחיכה חסר סבלנות לצאת ולהתפרץ אל הדף.
אם רציתם ללמוד איך למכור מיליון ספרים התחילו בקריאת הספר 24/8

הוא ילמד אתכם על דיוק, על הישגיות על שבירת שיאים ומתיחת הגבולות שלכם כך שתמיד תצליחו להיוולד מחדש ולפרוץ את הגבולות שלכם!

הנה הקישור לרכישת הספר - אשמח לתגובות ופידבקים 
http://author-amitoffir.ravpage.co.il/24/8
אם לא דרך מערכת הבלוג - נסו בפרטי - אני אעריך את זה מאוד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה