יום חמישי, 3 באפריל 2014

walk the talk!

כשאני מסתכל סביבי אני רואה המון אנשים ושומע המון דיבורים!
אבל כשאני מקשיב טוב טוב למילים - הן מלאות הרבה פעמים באוויר ואין שום דבר מאחוריהן...


גם אני מדבר למחייתי ולכן כל כך כואב לי לראות איך אנשים נופלים לבורות של אחרים, טועים ונכשלים!
זה קורה להם כי הם תמימים מידי, כי הם חולמניים, כי הם לא יודעים לשאול את השאלות הנכונות 
והכי חשוב - כי הם לא יודעים מספיק, כדי לבדוק את התשובות לעומק!

מדינה של סנדלרים יחפים...
- לסרטון של יוטיוב שבו תפגשו את המומחה הגדול שילמד אתכם איך לעבוד עם יוטיוב יש 20 צפיות!
- למנכ"ל הספרים של הוצאת האור שאתה אתם עובדים - אין אפילו ספר משלו!

וככה זה ממשיך וממשיך!
המון סנדלרים יחפים! ולאף אחד לא אכפת!

אני מוכרח לשתף אתכם שלאורך שנים אני בורר את לקוחותיי יותר ויותר 
ובאותה צורה בורר את שיתופי הפעולה שלי, ובורר את האנשים שבהם אני מאמין ואותם אני מעריך מבחינה מקצועית.

בעיניי לא נתפש שאדם ילמד אחרים אם הוא לא עבר את התהליך בעצמו וחקר אותו לעומק!
לא נתפש שככה אנשים עושים עסקאות! 

מכירים את המשפט? יהיה בסדר! אז זה ושלא...
ומה שנשאר לאנשים האלה לאסוף בסוף זה את הזמן האבוד שלעולם לא יחזור ואת הפרדיגמות ותפישת המציאות בצורה מסוימת שיכולה להיות מעוותת ולא נכונה.

אני יודע שהפוסט הזה הוא קצת לא ברור לחלק מכם. 
אבל בגדול מה שרציתי לומר לכם זה שתבחרו היטב את הצוות שלכם.
תבחרו את האנשים בהם אתם מקיפים את עצמכם
תהיו בעצמכם מי שאתם חולמים להיות!
אני יכול לומר לכם שאין גאה ממני על הצורה שבה אני מתנהל.
על האמינות שלי, על כך שאני יכול לבטל עסקה רק בגלל שאני חושב שלא אוכל לסייע ללקוח מסוים או שאינני רוצה לעבוד אתו כי אני לא מאמין שהוא יכול להצליח בזה. באמת - אני רואה איך אחרים מתנהלים, ואני גאה לומר שאני לחלוטין נאמן לעצמי ושומר על הטוהר שלי בתוך התהליך מבלי להתלכלך, מבלי לפנות בפניות לא נכונות.

נסו לקחת מזה משהו - בוא ניצור עולם יפה ומוצלח יותר!
שלכם 

עמית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה