יום שני, 11 במרץ 2013

איך למכור את הספר שלכם בכל העולם

איך למכור את הספרים שלכם בכל העולם!  / מאת: עמית אופיר

מה יכול להיות החלום הגדול של סופר, אם לא שספריו יימכרו בכל העולם? אז זהו שזה אפשרי ואם תרצו אתם יכולים להיות הסופרים המוכרים הבאים בעולם כולו. אז אם אתם סופרים ומעניין אתכם למכור את הספרים שלכם בעולם.

 

את הספר הראשון שלי "חיפוש מחפש משמעות" פרסמתי לפני יותר מ 13 שנים. בדיוק השתחררתי מהצבא וחלמתי לנסוע ולטייל בכל העולם. רגע לפני יציאתי למסע הגדול של חיי פרסמתי את הספר בהוצאה לאור קטנה וחזרתי לאחר כשנה כדי לראות כיצד הוא נמכר בחנויות הספרים. זה היה מרגש ביותר והאירוע הזה הפך להיות אחד מהאירועים ששינו מסלול חיי לחלוטין. פתאום חברים ואנשים ברחוב קראו לי "סופר" ולרגע נראה היה לי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיי. לכתוב ולהיות חופשי כמו הרוח. "איזה חופשי ואיזה נעליים" - ככה אמרו לי האנשים הקרובים אלי. למרות הפירגון הגדול והעובדה שלכל אחד מחבריי היה עותק של הספר שלי בספריית הספרים המאובקת שלהם הרעיון של להתפרנס לכתיבה נראה לרובינו רעיון בדיוני שאין לו תמיכה במציאות. 



אני יכול להסכים שעבור רוב הסופרים המשפט הזה יכול להיות נכון לחולטין כפי שהם תופשים את המציאות. לא מצאתי מקום אחד שבו כתוב שלהיות סופר זה אומר שצריך לכתוב ספר אחד שיהפוך להיות רב מכר היסטרי שיהפוך אותך למליונר ברגע. 
גם בעלי עסקים עשירים שאני מכיר לא הפכו להיות כאלו מהעסק הראשון שלהם. רובם עבדו קשה במשך שנים כדי להגיע לאיפה שהם נמצאים היום. רובם גם נכשלו פעם או פעמיים וחלקם גם הפסידו את כל רכושם רק בכדי להרוויח אותו שוב בעסק הבא שלהם. להיות סופר כפי שאני תופש את זה זה לעבוד בזה! זה אומר לכתוב עוד ועוד ולהתפרנס מהמילים שיוצאות לנו מהפה. 
במשך שנים ספרי נמכרים בחנויות, בירידים ובכל שנה אני מקבל צ'ק צנוע ממספר ההוצאות לאור שאיתן הוצאתי את 7 ספריי השונים לאורך השנים. על מנת להגדיל את המכירות גם רכשתי בעצמי את הספרים מההוצאות לאור עצמן במחיר מוזל ומכרתי אותם בעצמי בהרצאות קומיקס שערכתי בהן אני מלמד ילדים ומבוגרים איך לצייר קומיקס ודמויות מצוירות. בשעות סיפור שערכתי, הרצאות בחברות שונות ואיפה לא - אפילו במכירה פרטית לחברים מפרגנים ולקוחות פרטיים. אין ספק ששום דבר לא השתווה ולא משתווה ליום שהוצאתי את ספרי לאור בשפה האנגלית. מכירות הספרים שלי הגידו למספרים של 6 ספרות תוך זמן קצר ביותר. תוך עבודה מדוייקת של שיווק לקהל היעד הנכון, במחיר הנכון ובערוצים הנכונים.
אחת הזירות למכירת ספרים בשוק הבינלאומי היא כמובן אתר הספרים הגדול בעולם: אמזון.
ספריי הפכו לרבי מכר מצליחים המוצגים לצד ספרים ותיקים ומקצועיים של גדולי מורי הציור והקומיקס בעולם, אנשים שלמדו ועבדו באולפני דיסני וחברות גדולות אחרות. הגורואים הגדולים של עולם הציור מוצגים ממש לידי עם נתוני מכירה לא פחותים משלהם. מאז פרסמתי את ספריי בחו"ל עלה הביקוש להרצאות שלי בנושא קומיקס בצורה ישירה. החלו לדבר עליי בטוויטר, פייסבוק ובמאות אתרים בכל העולם.

במידה ואתם סופרים ואתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים איך תוכלו גם אתם להוציא את הספרים שלכם לאור למכור אותם בכל העולם אתם מוזמנים לפנות אלי ואשמח לשוחח איתכם.

ספרים הם נכסים ואתם צריכים להתייחס אליהם בצורה זו:

כל יום אתם יכולים להרוויח כסף מהספרים שלכם! הכנסה פסיבית ישירות לחשבון הבנק שלכם!
אל תמתינו רגע נוסף - התקשרו עכשיו: 050-2374195 ושוחחו איתי כעת!












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה