יום שלישי, 5 בינואר 2016

מפגש מחודש ומרגש עם הבמאי ואיש הטלוויזיה אריה יאס


לפני שנים, ממש בתחילת דרכי כסופר פנה אלו אלי מהטלוויזיה להתראיין בתכניתו של אריה יאס - עורך, במאי, יזם, מפיק, מנחה ובמאי פורץ דרך ומוערך! ממש מתחילת ההכרות בינינו נוצר קשר מאוד אישי ומיוחד בינינו ואריה הזמין אותי להתארח במספר תכניות בנושא ספרים אשר עסקו בנושאים כגון אומץ, פחדים, טיולים וכדומה.. אחת התכניות שעשה עסקה בי ובעשייה שלי ונקראה "על קרחונים ואנשים" - היום הזדמן לי לפגוש את אריה שוב, אחרי שלא ראיתי אותו יותר מ 8 שנים! המפגש בינינו היה מרגש ומרתק כתמיד! היה לי מאוד נעים לשמוע את ההתרשמות שלו מהדרך הארוכה שעברתי עד כה בתחום הספרים. הוא שאל אותי שאלות רבות והתייעץ איתי לגבי כתיבת ספרים.

הוא סיפר לי שאחת התכונות שזיהה בי כבר אז כשהייתי בן 23 לערך היתה שאני לא הולך בתלם ועושה דברים נועזים שרוב האנשים אינם חושבים לעשות. סיפרתי לו שלפני כחצי שנה שחיתי עם לווייתנים באזור הקוטב הצפוני והוא צחק.. 

חידוש וחיזוק קשרים עם אנשים שאתם מעריכים ואוהבים הוא הדבר הטוב והכיף ביותר שכדאי להשקיע בו זמן ומשאבים. בסופו של דבר אנחנו עושים מה שאנחנו עושים גם כדי ליהנות מהדרך ולשם כך כדאי להיות מוקפים באנשים טובים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה