יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

איך להשיג תוצאות בחיים, להיות אפקטיביים ולהגיע למטרה בזמן הקצר ביותר ובעלות הנמוכה ביותר?

האם אתם באמת עושים מה שנדרש כדי להגיע לאן שאתם רוצים או שאולי אתם פועלים ללא מטרה מוגדרת בדומה לנעים בחלל בדומה למכונית שנוסעת ללא יעד. האם עצרתם לחשוב מהם הדברים שאתם צריכים לעשות כדי להצליח במה שאתם עושים או שאתם פשוט נוסעים על טייס אוטומטי. ובמידה ואתם אכן נוסעים עם יעד מוגדר כמה עצירות אתם עושים בדרך אליו? האם הוא יעד קבוע או משתנה? האם הוא דורש כיול מחדש ואם כן כל כמה זמן אתם עוצרים לבדוק שלא סטיתם מהדרך? לפני כמה שנים עשיתי קורס סקיפרים (קורס להשטת יאכטות) ובו למדתי דבר חשוב לגבי ניווט. אם אתם נמצאים בים במצב שייט ואתם מבחינים בסירה הנמצאת בזוית מסויימת המתקרבת אליכם, עליכם לבדוק כל כמה שניות האם הסירה נמצאת באותה זוית ביחס אליכם או שמא נמצאת כעת בזוית אחרת. במידה ותגלו כי הסירה נמצאת באותה זוית המשמעות היא שאתם נמצאים בנתיב התנגשות ולכן כדאי שתשנו אותו בהקדם. באותה המידה אם אתם רוצים להגיע ממקום א למקום ב בדרך הקצרה ביותר, יש לוודא לאורך כל הדרך שהוא נותר על אותה הזוית וכי אתם מתקרבים אליו בהתמדה. מאמר זה אינו מדבר כמובן על מצב בו אתה נהנה לשייט וליהנות מהדרך אלא פונה לאלו מביניכם שרוצים תוצאות בחיים שלהם על מנת שתוכלו לשייט ללא מטרה - רק בשביל הכיף. לרוב אנחנו איננו מגיעים ליעדים שאנחנו מציבים לעצמנו כיוון שיש המון הסחות דעת בדרך ובנוסף איננו עובדים בשיטתיות. יצירת שיטה עוזרת לנו להגיע לתוצאות הרבה יותר מהר. 

כמו כן כדאי ליצור תוכנית פעולה. אנשים רבים מעדיפים פשוט לצאת אל הדרך ולא לעצור לרגע ולהכין תוכנית פעולה טובה ומדוייקת. בנוסף לכך אנשים רבים אינם מציבים כלל מטרות או יעדים ופשוט נוסעים על אוטומט. הם אולי חושבים לעצמם שהם עושים זאת. כשפונים אלי אנשים כדי שאסייע להם למכור יותר ספרים אני שואל אותם מה המטרה שלהם ומהם היעדים של המכירות? חלקם אומרים לי "אנחנו רוצים למכור הרבה ספרים". חלקם אומרים לי שהם רוצים למכור את הספר במיליון עותקים. דווקא את תשובה זו אני אוהב יותר. אבל כשאני שואל אותם מה הם עושים כעת כדי להגיע ליעד הם לרוב אינם מספקים תשובות ברורות, שיטתיות המציגות דרך ברורה וסלולה כדי להגיע ולכבוש את היעד. בספרי "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" אני עוסק בנושא זה ומראה כיצד לעשות זאת צעד אחר צעד על מנת שתוכלו להגיע מצד אחד ליעד ברור ומוגדר היטב ומייד לאחר מכן לבנות תוכנית שתיקח אתכם לשם בהדרגה ובאחריות.


שייט בים עם יאכטה מחדד את החושים ונותן כלים מדהימים לניווט בחיים!
כל סטייה מהמסלול או לחילופין אי יצירת מסלול נוח להתקדמות לא תוביל אתכם להשגת התוצאות שאליהן אתם רוצים להגיע בחיים, בעסקים ובקריירה שלכם. אם אתם רוצים להתייעץ איתי בנוגע להשגת היעדים שלכם אתם מוזמנים ליצור עמי קשר ואשמח לתאם לנו פגישת ייעוץ שתעזור לכם להגביר מהירות, להוריד מאמץ ולעשות את הדברים המדוייקים שיעזרו לכם להשיג תוצאות בחיים שלכם בכל תחום שתרצו! כל עקרונות ההצלחה הם אותם העקרונות וניתן ליישם אותם בכל תחום בין אם אתם מאלפי כלבים, רוצים למצוא בן או בת זוג או לכבוש את הר אוורסט!

מאחל לכם הצלחה רבה
אל תתנו לחיים לעבור ללא מאבק!
התגמול שתקבלו כאשר תנסו ותצליחו בסופו של דבר שווה את הדרך!

שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה