יום שני, 24 בנובמבר 2014

האם אתם בונים את החיים שלכם כך שתוכלו גם ליהנות במהלך יום העבודה? איך ליצור הכנסה פאסיבית?

פעם, לפני שנים אמרו לנו שבשנת 2000 יהיו רובוטים שיחליפו את עבודתם של אנשים. יותר מכך אמרו לנו שכשזה יקרה לא תהיה לאנשים עבודה! אז איך קרה שהיום מרבית האנשים בישראל עובדים ללא הרף ואינם חיים את החיים שהם היו רוצים לחיות. למי שמכיר אותי יודע טוב מאוד שאינני בן אדם עצלן ובטח שלא כזה שיושב כל היום ולא עושה כלום! אני איש עבודה ויש לי מוסר עבודה וימים על גבי לילות תוכלו לעתים למצוא אותי עובד על פרויקט חדש, ספר חדש שאני כותב או אפילו קורס חדש שאני לומד ומתחבט כדי להבין אותו היטב. אבל עבורי לחיות את החיים מבלי לחיות אותם זה פשע. 
זה לא נתפש מבחינתי שגם כיום, בעידן שיש כל כך הרבה אפשרויות ליצור דרכים ליצירת הכנסה פאסיבית מרבית האנשים לא יוכלו ללכת לים, לישון שנת צהרים, לבלות עם הילדים שלהם במהלך היום. במקום זה אנשים רבים אינם מסיימים את העבודה שלהם אפילו לא עד השעות הקטנות של הלילה... לדעתי מציאות עגומה זו היא תוצר של חוסר מודעות לאפשרויות אחרות שקיימות, עצלנות, או עבודה באוטומט מבלי לחשוב. 
הכנסה פאסיבית או אפילו להיות יזם זה לא דבר שמתאים לכל אחד אבל עבור אנשים שכן רוצים לשנות את חייהם אני מזכיר לכם שוב שהכל אפשרי! וכי ישנן כל כך הרבה דרכים לייצר הכנסה פאסיבית בחיים שתעזור לכם לפנות לעצמיכם זמן כדי לעשות את הדברים שאתם אוהבים מבלי לחוש אשמה על כך שאתם נהנים יותר מהחיים שלכם. 

לא משנה אם אתם שכירים, עצמאים, סטודנטים, חיילים משוחררים התחילו לחשוב על החיים שלכם ואם לא על העתיד שלכם לפחות על החיים שאתם חיים כיום ושאלו את עצמיכם האם אתם רוצים ליצור לעצמכם הכנסה נוספת שתאפשר לכם להרוויח כסף בצורה שתאפשר לכם יותר זמן פנוי ליהנות ולעשות את הדברים שאתם אוהבים לעשות?

הנה כמה דברים בסיסיים שתוכלו לעשות כדי לייצר הכנסה נוספת ולשבור את המשוואה של "זמן שווה כסף":

1. מכירת מוצרים באתרים שונים כגון ebay / amazon / etsy
2. יצירת מוצר מידע כגון ספר, קורס וידאו, הרצאה מוקלטת
3. יצירת בלוג בתחום שבו אתם מתעניינים ונהנים לכתוב.
4. פתיחת חנות אינטרנטית משלכם
5. יצירת נכסים מסוגים שונים המייצרים הכנסה פאסיבית
6. השקעת כסף ששוכב בערוצי השקעה שונים

כדי להצליח בכל אחד מהדברים הללו יש צורך באימון ולמידה אולם כולם דברים די פשוטים שכל אחד יכול לעשות כדי לשפר את חייו וליצור מצד אחד הכנסה נוספת ומצד שני לעשות זאת כך שיתפנה לכם זמן לדברים החשובים באמת.

מקווה שמאמר זה נתן לכם חומר למחשבה.
אם תרצו ללמוד איך יוצרים הכנסה פאסיבית בשלל דרכים כך שתוכלו ליצור לעצמכם את החופש והביטחון הכלכלי שלא תהיו תלויים באיש אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח ללמד אתכם את הדרך לעשות בדיוק את זה!

שלכם ולהצלחתכם!
עמית אופיר

ואל תשכחו שהכל אפשרי!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה