יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

מהי הדרך הקצרה ביותר להפוך למומחה בתחום שאינך מכיר? שיטות ללמידה מואצת שישנו את חייכם!

תחום הלמידה המואצת הוא תחום מרתק ובו אני עוסק מזה כל חיי. על מנת לרכוש אין-ספור מיומנויות בתחומים שונים היה עלי לייצר שיטת למידת על שתאפשר לי להיכנס ולחקור תחומים שונים באופן המהיר ביותר שיש וללמוד את כל מה שעניין אותי לדעת בתחום זה. שיטת הלמידה המואצת היא הפתרון לאלו מביניכם שאוהבים ללמוד, לחקור ולהתפתח כל הזמן. וזה לא חשוב אם מדובר בלמידה לצרכים אישיים כגון תחביבים, שפות או למידה לצורך התנהלות עסקית טובה יותר, רכישת מיומנויות וכלים שיעזרו לכם בקריירה, בזוגיות או בעסקים.   

כשאני רוצה להיכנס לתחום חדש וללמוד אותו ראשית אני מגדיר מהי המטרה שלשמה אני מעוניין ללמוד את התחום? האם אני באמת רוצה להיות מומחה בתחום זה או שאולי אני רק זקוק לכמה כלים כדי שאוכל ליהנות משלל אפשרויות חדשות להתפתחות העסק שלי, הפרויקט החדש עליו אני עובד וכדומה. לאחר מכן אני בודק מהי הליבה של התחום אשר אם אדע ואכיר אותה היטב אוכל להגיע לנקודת פתיחה טובה יותר בזמן הקצר ביותר ולסיום אני בוחר ובודק איזה הישג אני יכול לייצר כבר בנקודת הפתיחה שלי בעזרת הנתונים שיש לי כעת אשר יעזור לי להתבלט בין מומחים נוספים בתחום, דבר שיעזור לי להתפתח במהירות מואצת בעזרתם בהמשך הדרך. 
 


אם אתם רוצים ללמוד איך להפוך למומחים בזמן הקצר ביותר בתחום החדש לכם אתם מוזמנים ליצור קשר לפגישה ייעוץ ובה תקבלו את כל הדרכים שבה תוכלו לקצר את עקומת הלמידה, ליישר שיאים והישגים בתחום שאליו אתם רוצים להיכנס ולעשות זאת באפקטיביות שיא. 


כמו כן אני מזמין אתכם לקרוא את סדרת ספריי (טרילוגיה בת 3 ספרים) העוסקת בבניית חופש כלכלי. הספר הראשון בסדרה, 24/8 אני מפרט על יותר מ 60 שיטות וטכניקות להיות הרבה יותר אפקטיבי משאר האנשים בתחום שבו אתם עוסקים או רוצים לעסוק וכיצד תוכלו לייצר את אותו הישג כדי להתבלט בתחום תוך זמן קצר ובעולם נמוכה. מאחל לכם המון הצלחה!

הרשמו לבלוג ושתפו אותו עם אחרים - בכל יום כמעט אני מעלה מאמרים נוספים שיתנו לכם ערך רב וחומר למחשבה איך תוכלו גם אתם לומר ש"הכל אפשרי"! החל מלימוד ציור בשיטת הציור שלי "לצייר בקלות" לימוד שפות, הישרדות ועוד...

שיטת הציור "לצייר בקלות" נחשבת כיום לאחת השיטות המובילות בעולם לשיפור יכולות הציור בזמן אפס. היא עוזרת כיום למיליוני אנשים ליהנות מציור, לחזק את הבטחון העצמי של הצייר המתחיל בכל הגילאים. כיוון שציור היא שפה אונברסאלית כלי זה הינו כלי חשוב מאוד בהתפחות אישית, בהבעה ובכישורי תקשורת בין-אישית של אדם והסביבה.

את השיטה פיתחתי ואני ממשיך לפתח אותה גם היום לאחר שציירתי על יותר מ 500,000 חלוקי נחל וגיליתי שקיימים 4 שלבים ראשיים שניתן לחזור עליהן בציור של דמויות שונות ומשונות ועל ידי שינוי של פרטים קטנים ניתן לצייר ולהביע הבדלים גדולים בציור, החל משינוי הבעתן של הדמויות, המסר שהן מעבירות והסביבה בה הן נמצאות.

שלכם ולהצלחתכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה