יום ראשון, 2 בפברואר 2014

מבוי סתום? דרך ללא מוצא? אני מוצא בכך הזדמנות גדולה לצמיחה...


כמנהלי עסק אנחנו תמיד צריכים להמציא את עצמינו מחדש ולא די בזאת, עלינו למצוא את דרכינו ולפלס לנו נתיב המייחד אותנו, מבדל אותנו מאחרים ומאפשר לנו לצמוח ולהתפתח אל המקום אליו אנחנו רוצים להגיע. אני זוכר את כל הצמתים שהיו לי בעסק עד כה ומתאר לעצמי שיהיו בהמשך עוד המון, בהן אצטרך לחשוב על הדרך והנתיב בהם אבחר להתקדם. אני זוכר שלא פעם מצאתי את עצמי הולך בדרך בה האמנתי כל כולי ופתאום מצאתי את עצמי במבוי סתום.

רוב האנשים המגיעים לדרך ללא מוצא מחליטים לוותר ולחזור בחזרה, אל צומת הדרכים הקרובה בה יוכלו להחליף נתיב. מבחינתי דווקא בנקודות אלו אנחנו יכולים לצמוח הכי הרבה אם רק נתמיד, נאמין בעצמינו ובדרך שלנו! דווקא בנקודות חשוכות אלו מצאתי פעם אחר פעם הזדמנויות חבויות שעזרו לי לגדול ולצמוח - ולכיוונים שלא יכולתי לדמיין כלל! אני יכול לומר שחוויית "דרך ללא מוצא" בעסק היא דבר שקורה לעתים בעסקים וככל שזה קורה יותר פעמים כך ההזדמנות לצאת מאזור הנוחות ולגדול בצורה משמעותית גדלה. כשאני מגיע למקום בו נדמה שאין לאן להתקדם הלאה, תמיד ברגע האחרון, כאילו במיוחד בשבילי נפתחת דלת שלא ראיתי קודם לכן או שלא הייתה שם קודם לכן, אשר דואגת "לייצר" עבורי המשך לדרך בה הלכתי עד כה. כשהתחלתי את דרכי לא יכולתי לדמיין את כל המקומות אליהם יתפתח העסק שלי אולם תמיד הייתה הזדמנות חדשה שצצה לה משום מקום שלקחה אותי הלאה אל הצומת הבאה. 

גם בנקודות בזמן בהן מצאתי את עצמי חסר כוחות, עייף ומותש, תמיד ברגע האחרון מצאתי דבר דבר מה שיחזק אותי וייתן לי כוחות מחודשים ואנרגיה בכדי להמשיך את המסע. ולא רק שחזרתי לעצמי, גם ניכסתי לעצמי את כל הניסיון והלמידה מההתנסויות 

הקודמות כך שהגעתי בכל פעם חזק יותר ויותר. אולי זו הסיבה שאני כל כך אוהב לטייל. בכל פעם שאני מוצא את עצמי במבוי סתום אני כבר יודע שממש ברגע האחרון הערפל יתפוגג ויאפשר לי להבחין בשביל החבוי, בנקיק המסתתר, שיוביל אותי בחזרה אל הדרך הראשית.

על חוויות קיצוניות ומיוחדות שעברתי בתחילת דרכי תוכלו לקרוא בספרי "לחישות" אשר נמצא כעת במבצע וייתן לכם שלל נקודות למחשבה.

אם אני חושב על כך, ככל שהדבר קרה יותר פעמים הגעתי עם אמונה בכל פעם מחדש ששוב זה ייקרה ואמונה זו עזרה לקחת יותר סיכונים וללכת בדרכים יותר סבוכות, אפלות ואף כאלו שתחילתן היה מוצב שלט גדול או תמרור "דרך ללא מוצא"! כשיש לך כלי נשק כזה שמאפשר לך לצאת פעם אחר פעם מדלתות צדדיות שנפתחות בדיוק כשאתה זקוק להן - אתה מסתובב עם תחושה שיש מי ששומר עליך ושהכול אפשרי! מה גם שלצאת מדרך ללא מוצא מתגמל אותך יותר מכל דרך אחרת. היכולת להסתדר, להתפתח ולגדול בכל מצב גורמת תחושת ניצחון ועצמאות שאין לה תחליף.



אם אתם מרגישים שהגעתם לדרך ללא מוצא בעסק שלכם, אם אתם מוצאים את עצמיכם במבוי סתום, העסק שלכם לא הולך לכיוון שאליו אתם מכוונים, והתחברתם לנושא הכתבה בדרכיכם שלכם - ואתם מעוניינים ללמוד ולשנות את דרכי החשיבה שלכם, לקחת אחריות על התוצאות שאליהן אתם מכוונים, מעוניינים לממש את עצמיכם יותר בחיים אלו ורוצים לבנות קריירה המייצרת חופש כלכלי בעזרת הגדלת ההכנסה ויצירת הכנסה פסיבית אתם מוזמנים ליצור אתי קשר ואשמח ללמד אתכם איך לעשות זאת.   

כמו כן ניתן להזמין הרצאה "איך להפוך את הידע שלך לכסף", אפקטיביות מנצחת ועוד... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה