יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

מדוע ואיך הוצאתי לאור שלושה ספרים תוך חצי שנה? הסיפור מאחורי הקלעים שיאפשר לכם לחיות חיים של שליחות!

טרילוגיית הספרים שכתבתי תוך חצי שנה
הנאה צרופה ושליחות - זהו אורח חיים חלומי בהווייתו!
לפני חצי שנה חשתי בדחף בלתי נשלט לשתף עם העולם כולו את כל הדברים שהיו שמורים בסוד אצלי בבטן במשך שנים! אותם הדברים שעזרו לי להגיע לאן שהגעתי בחיים האישיים והעסקיים שלי! על הצמיחה של מאות אחוזים תוך שנתיים, מכירתם של יותר ממיליון ספרים עם כל הבעיות שהיו בדרך וכל המכשולים שהיה עלי לעבור ועל אורח החיים שמאפשר לי היום לנסוע בכל העולם ולחיות את החיים בחופשיות ומתוך חופש! 

אם הייתם שואלים אותי יום קודם לתחילת כתיבתם של הספרים אם אני חושב לשתף אנשים זרים בסודות אלו הייתי טוען שהשתגעתם! מדוע לשתף, להיות נתון לבקורת? לשים את עצמי במקום כל כך חשוף? ובכן התשובה נמצאת בעיני בכל תא ותא בעורקי האנושות. הרצון לשתף, לשנות ולהשפיע על חייהם של אנשים אחרים טבוע בנו כנראה מימי שחר.


וכך מבלי לשלוט בך התחלתי לכתוב! תוך 23 ימים כתבתי את המפתח הראשון - ספרי 24/8 תורגם מיידית לאנגלית ויצא לאור גם באמזון. הוא הגיע תוך זמן קצר למקום ה 20+ ברשימות רבי המכר של אמזון בתחום ניהול זמן וספרים להתפתחות אישית והתנוסס לצידו של הספר רב המכר העולמי "4 שעות עבודה בשבוע" של טים פריס אשר אליו התוודעתי לאחר שאנשים רבים אמרו שאני מזכיר להם אותו וכי אנחנו דומים בדברים רבים, בצורת החשיבה ובאורח החיים. עם יציאתו של הספר לאור קיבלתי אין-ספור תגובות ופידבקים ואני חושב שזה היה מה שהפך את התהליך כולו מעסק לשליחות! בשלב זה הרגשתי שאני באמת משנה את עולמם וחייהם של אנשים. התגובות החלו להציף אותי ברגשות ולאט לאט הבנתי מחדש את כוחם של ספרים בחיינו. גם ככותב וגם כקורא. את הספר השני כתבתי כדי לסייע לאנשים כמותי למכור יותר. הרגשתי שאילו ידעתי את כל הדברים שאני יודע היום יכולתי למכור מיליונים של ספרים במקום מה שהצלחתי למכור בזמן זה.

הזמן האבוד הזה תוצאתו היא עיכובים שבדרך הנובעים מהסכמים עם השותפים הלא נכונים, בתנאים הלא נכונים, במהירות הלא נכונה ובחוסר דיוק. גם היום אני לומד להתקדם בקצב מהיר יותר ויותר וסביר שאלמד כל חיי! ההבדל בעיני הוא העובדה שאני עוצר כדי לסכם את הדברים, לתעד אותם וללמוד מהם. ואת התובנות הללו אני מעביר הלאה וזו שליחותי! לאחר קבלת שני המפתחות של התנהלות אפקטיבית והגדלת המכירות מגיע השלב לקטוף את הפירות ולחזק את האומץ והבטחון על מנת לחיות את החיים שאנחנו רוצים לחיות! למרביתנו אין את האומץ אפילו לדמיין שזה אפשרי. ובכן זה אפשרי וכדאי להתחיל כבר היום! יותר מכך, ניתן להתחיל בכך כבר היום ולבנות את החיים הללו בהדרגה ובאחריות! כך נוצר הספר שעבורו אני חיי! "לטייל בעולם" ולבנות אורח חיים חלומי... אם יש לכם את האומץ לחיות את הגדולה שלכם אני מזמין אתכם ליהנות מסדרת ספריי. הם יסייעו לכם בקבלת הכלים שלהם אתם זקוקים ובהם תשתמשו במהלך המסע שלכם! 

מאחל לכם המון הצלחה
אם יש לכם שאלות אל תהססו לפנות אלי
שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה