יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

בית ציוני אמריקה הוא המקום לעזור לאנשים להתפתח ולהתקדם בחיים! והמקום היחיד בארץ שתוכלו לרכוש את ספריי בהנחת ענק (2 ב 90 ש"ח!)

בית ציוני אמריקה בתל אביב הוא מקום מפגשם אל אינספור אנשים המחפשים להתפתח בתחום האישי והעסקי. השבוע עם יציאתו לאור של ספרי החדש "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" עיני התרוממו סוף סוף מכתיבת הספרים למכירתם. למכור מיליון ספרים זה דבר של מה בכך! צריך לכך נחישות והתמדה. בעת שהותי בבית ציוני אמריקה השבוע לסמינר שעברתי פגשתי את רפי - העלים של דוכן הספרים שנמצא במקום ומוכר שלל ספרים מופלאים בתחום ההעצמה וההתפתחות האישית והעסקית. לאחר שיחה קצרה ומעניינת על ספורט ניגשנו לעשות קצת עסקים.


רפי מציע מבצע שקשה לסרב לו עם רציונל שאהבתי מאוד והתחבר לחזון שלי, לעזור לאנשים להתקדם ולהתפתח במהירות ואפקטיביות שיא! אני מאמין שאנשים שרוצים להתקדם צריכים לקבל חיזוק מהעולם. חוק המשיכה הוא הוא אחד מהחוקים עליהם בוודאי שמעתם. החוק שעל פיו אתם מושכים לחיים שלכם דברים בהתאם לאמונות ופעולות שלכם. בהתאם לחוק זה אני מאמין שאנשים שרוצים לעשות שינוי בחייהם זקוקים לחיזוק מיידי כדי לתת להם את טפיחה על השכם על היוזמה, על הרצון ועל נקיטת הפעולה לשנות את חייהם ולשפר אותם. בית ציוני אמריקה הוא מקום שמושך אליו אנשים שנוקטים יותר בפעולות כדי לבצע את שינוי זה. ועבורי זהו מקום מצויין לספק את טפיחת שכם זו. זו הסיבה שהחלטתי לאפשר לאנשים אלו ליהנות מסדרת ספריי במחיר של 45 ש"ח לספר! זהו המקום שמוכר את הספרים במחיר הזול מכולם! אז אם אתם מגיעים לבית ציוני אמריקה כדאי שתבדקו אם דוכן הספרים נמצא באותו יום. ניתן ליצור קשר עם רפי בטל 050-8390044 ובדקו האם הספרים "24/8 / איך מכרתי מיליון ספרים / לטייל בעולם ולהרוויח כסף" נמצאים ונמצאים אצלו בדוכן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה