יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

"לטייל בעולם ולבנות חופש כלכלי" ספרו החדש של עמית אופיר אשר נכתב בצפון איטליה בימים אלה

ההגעה לשדה התעופה - אין כמו ההרגשה שכל הבית שלך על הגב!
בימים אלה נסעתי לצפון איטליה לחופשה בת 8 ימים כדי לכתוב את ספרי החדש "לטייל בעולם ולבנות חופש כלכלי" - הספר השלישי בסדרת הספרים: "להוביל ולהיות מקור השראה לאחרים". 

בספר זה אשתף אתכם בכל התובנות שלי בנושא הכנסה פאסיבית ויצירת מקורות הכנסה נוספים שיאפשרו לכם לנסוע ולטייל בכל העולם ובו זמנית להרוויח כסף.

נועדנו לחיות ולא לעבוד כל הזמן! ואם יש משהו שאוכל לעשות כדי לסייע לאנשים שרוצים להיחלץ ממירוץ העכברים הזה אני אשמח לעשות זאת! זו הסיבה שיצאתי לאיטליה לחופשה ספונטנית כדי לכתוב את הספר עבורכם.

הפיצה הראשונה עם ההגעה לוונציה
כשחשבתי על כתיבת ספר העוסק בנושא טיולים לא יכולתי שלא לוודא שאני כותב אותו בזמן טיול ואבחן בזמן אמת את כמות ההכנסה הפאסיבית שלי כך שהטיול יממן את עצמו! לשם כך החלטתי כמו כן לתעד את הנסיעה הלא מתוכננת הזו ולשתף אתכם בתובנות ובסיפורים מאחורי הקלעים של יצירת הספר.
אשמח לשמוע ולקבל את תמיכתכם! היא חשובה לי יותר מכל!








וכמובן שאשמח שתיעזרו בספרים שכבר יצרתי בנושאים החשובים מכל
בנושא התפתחות אישית ועסקית:

1. אפקטיביות - הספר "24/8 - איך ליצור יום נוסף בשבוע?" שיעזור לכם להתנהל בצורה הרבה יותר אפקטיבית








2. מכירות - הספר "איך מכרתי מיליון ספרים?" שיעזור לכם למכור הרבה יותר!


וכעת הספר השלישי - שילמד אתכם לשלב בין השניים וליצור לעצמכם את המציאות והחיים שאתם רוצים
בה תוכלו לבנות וליצור את החופש הכלכלי שלכם ולעבוד מכל מקום, ליהנות מהכנסה פאסיבית וליהנות מחיים של הגשמה ושליחות!



אז כך נראה הספר החדש:
ואם מעניין אתכם לטייל בעולם וליהנות מהחיים ובו-זמנית לעזור להמון אנשים עם הידע שלכם ולחיות באמת כמו שאתם חולמים - אל תפספסו את הספר הזה והזמינו אותו כאן במחיר מיוחד כולל משלוח חינם!

שלב אחר שלב תראו איך עושים את זה! :)
טיול נעים..








ולסיום: הנה הסרטון הראשון היישר מונציה
תהנו, והשאירו לי תגובות חמות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה