יום שישי, 25 ביולי 2014

בשיחת אבחון קצרה אוכל לומר לך איך להוציא את הספר שלך לאור, מהם הדגשים, מהי הדרך הנכונה ואיך תוכל לחסוך עד עשרות אלפי שקלים

לחצו על הטופס וקבלו הסבר מלא!
כשחשבתי על זה רוב האנשים לא יודעים שהם עומדים לעשות טעות גדולה שתעלה להם בזמן של שנים ובעשרות אלפי שקלים ולכן יצרתי שירות חדש שמתחיל בטופס אבחון אישי לסיפור ההוצאה לאור האישי שלכם שעליו אוכל לעבור ולראות כמה כסף אוכל לחסוך לכם בתהליך? (עד עשרות אלפי שקלים) כמה זמן אוכל לחסוך לכם (עד שנים) ואיך תוכלו גם בסוף התהליך גם למכור את הספרים שלכם? 

במהלך השנים אני שומע כל כך הרבה סיפורים כאלו בהם סופר קיבל הצעת מחיר של עשרות אלפי שקלים להוצאת ספר שניתן להוציא בעלות של אלפי שקלים בודדים. סיפורים על אנשים שתהליך היציאה שלהם לאור ארך שנים עם הוצאה לאור ובסוף הדרך הם נותרו עם מלאי ספרים גדול שאין להם מושג איך למכור. הוצאות לאור לרוב אינם יודעות איך למכור את הספרים שלכם. הן יודעות איך להפיק אותם וגם זאת - לא בצורה ודרכים המובילות את הספר להימכר. הן יותר עושות זאת כשירות עבורכם!




אבל כשאתם כותבים ספר - האם לא תרצו שהוא ספר רב מכר? ספר להיט? ספר שיהפוך אתכם לאוטוריטה בתחום שלכם? תהליך כתיבתו של ספר צריך להיות מדויק לשם כך ואלמנטים רבים בתהליך זה צריך להיות מלווה על ידי איש מקצוע שאין להוצאות לאור להציע לכם! הם פשוט לא יודעים את הדברים האלו! אין לצפות מהם לכך. השיקולים שלהם אחרים לגמרי ולכן אם אתה או את כותבים ספר כדי שיצליח לפני שאתם נכנסים להוצאות וכבר יש לכם ספר מוכן - בוא ללמוד איך כדאי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר עבורכם.

אם אתם מעוניינים לבדוק הצעת מחיר מהוצאה לאור שקיבלתם כי היא נראית לכם גבוהה מידי, ואתם רוצים לחסוך עד עשרות אלפי שקלים היכנסו ומלאו את טופס האבחון המיוחד שהכנתי ולאחר שאעבור על הנתונים והמקרה הפרטי שלכם אתקשר לשיחה קצרה כדי להסביר לכם איך תוכלו לחסוך עד עשרות אלפי שקלים, זמן של שנים בתהליך לא אפקטיבי של הוצאה לאור ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר בהתאם לנתונים ולמטרות שלכם! למילוי טופס האבחון - http://author-amitoffir.ravpage.co.il/savemoney

בהצלחה
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה