יום שני, 12 במאי 2014

קורס המכירות "איך מכרתי מיליון ספרים" יצא לדרך... אל תפספסו!

לאור הביקוש הרב, הפניות רבות בנושא שיווק והפצת ספרים ואינספור השאלות שאתם שולחים לי במהלך השנים החלטתי לאפשר ליותר אנשים ליהנות מהידע, השיטות והטכניקות שבהן אני משתמש כדי להוציא לאור ספרים רבי מכר ולבנות קריירה מצליחה בתחום המומחיות שלכם.

אם אתם רוצים להוציא ספרים לאור ולמכור אותם בהמוניהם הנה סיפור אישי על יציאת הספר "חיפוש מחפש משמעות" לאור ועל הקורס החדש שלי "איך מכרתי מיליון ספרים". 

תיהנו



בכל שאלה ניתן ליצור איתי קשר וכמובן כל מי שמעוניין לדעת וללמוד בצורה רצינית איך למכור מיליון ספרים ולבנות קריירה מצליחה מוזמן להצטרף לאחת מתכניות הליווי העסקיות שלי. 
כל הפרטים ממש כאן - http://www.amitoffir.com/%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D.html

בקורס בתכניות הליווי האישיות שלי אני מלמד שלב אחר שלב את כל השיטות בהן אני נעזר כדי למכור יותר ספרים ומוצרים, למכור זיכיונות ברחבי העולם ולעזור לכמה שיותר אנשים ליהנות מהידע שלי.

שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה