יום ראשון, 27 במרץ 2016

אומרים שיקר לחיות בישראל אולם רוב האנשים פשוט לא יודעים לזהות הזדמנויות! אלו שמצליחים ויודעים לקבל החלטות מהר משלמים הרבה פחות!

אנשים בישראל כנראה אוהבים לשלם ביוקר!
אני נדהם לגלות בכל יום מחדש כמה מהם מעדיפים לבכות שיקר כאן אבל כשעומדת מולם הזדמנות עסקית מצוינת רובם לא יזהו אותה!

אתן לכם דוגמה:
הוצאת רב מכר חוסכת ללקוחותיה מידי חודש מאות אלפי שקלים מהצעות מחיר אמתיות שאיתן מגיעים הסופרים לאחר שקיבלו מהוצאות לאור אחרות בישראל! ברוב המקרים אנחנו מצליחים לחסוך כ 20,000 שח לכל לקוח שמגיע אלינו אבל מה שמפתיע זה שלמרות שאנחנו עובדים במחירים כל כך נמוכים רק חלק קטן מהלקוחות מבינים את הערך העצום של ההצעה. חלקם הגדול עיוור למספרים, אינו מבין אותם ושרוי בתחושה שכאשר הם משלמים כ 40,000 ש"ח להוצאה לאור - הם יקבלו תמורה טובה יותר מאשר זו שתינתן להם כאשר הם משלמים פחות. מה שהם לא מבינים זה שבדיוק להפך: בנוסף למחיר הנמוך שאנחנו מספקים ללקוחותינו (עבודה עם תשתית הספקים שלנו במחירי עלות) הם מקבלים גם ייעוץ עסקי שעוזרים להם להגיע לתוצאות אחרות לגמרי מאשר סופרים שעובדים לבדם או סופרים שהוציאו לאור את ספרם עם הוצאה לאור. קשה להאמין, נכון?
ובכן, זהו החלק בהתפתחות האישית ובמודל העסקי שלנו שאנחנו כל כך גאים בו!

הנה דוגמה הכוללת מספרים אמתיים מהשטח שאנחנו ב"רב מכר" פוגשים מדי יום!

רק היום היה אצלי לקוח ששילם 35,000 ש"ח להוצאה לאור על ספרו ובשורה התחתונה כמו ברוב הסיפורים שמגיעים לקבלת עזרה ממני - כסף זה לא חזר אליו מעולם ולעולם לא יחזור! מרבית המודלים העסקים של ההוצאות לאור בישראל דומים לחור שחור! כלומר לעולם לא יכול הסופר להרוויח כסף במודל שבו הם עובדים.

כעת עם הידע שקיבל ממני הוא מבין שספר הרבה יותר טוב מזה שהוציא לאור עם אותה הוצאה לאור שאת שמה לא נזכיר - היה עולה לו להוציא דרכי כ 13,000 ש"ח בערך! 

כלומר חסכון של 22,000 ש"ח, תהליך של 3 חודשים במקום שנה וחצי ומוצר הרבה יותר טוב מאשר זה שהוציא לאור עם אותה הוצאה לאור. 

אם אתם רוצים לחסוך עשרות אלפי שקלים ולהרוויח גם מהרבה יותר מכירות - צרו אתנו קשר ותבינו איך יכול להיות בישראל גם אחרת! 

המודל העסקי שאותו אני מלמד הוא WIN WIN לשני הצדדים!
יותר מכך - אני מאמין שככל שהעסק גדול יותר כך הוא צריך לאפשר ללקוחותיו לצמצם עלויות ולא להגדיל אותן.



אומרים שבישראל יקר לחיות! 
אומרים שקשה לעסקים לשרוד כאן
אבל באותה נשימה רק חלק קטנטן מהאנשים שאני מדבר איתם באמת מבינים מה זה אומר - לזהות הזדמנויות ולחסוך בגדול!

מהניסיון שלי רוב האנשים לא ידעו לזהות אוצר גם אם הוא ייפול להם ישר לתוך הידיים! כדי להצליח בחיים אני תמיד מחפש הזדמנויות! הספרים שאני מוציא לאור עולים לי כ 6,000 ש"ח ואני מלמד זאת במסגרת הליווי שלי. בצורה זו מספיקים לי לקוחות בודדים בלבד כדי לכסות את העלות של ההוצאה לאור ומהר מאוד אני מתחיל להיות ריווחי. אתם בטח מסכימים איתי שהרבה יותר כיף להוציא את הכסף על חופשה זוגית וחלומית בזנזיבר או בכל מקום אחר בעולם מאשר להשקיע אותו בהוצאה לאור, נכון?

רוצים גם להוציא לאור את הספר שלכם, גם לצאת לחופשה חלומית וגם להצליח לחסוך כמה אלפי שקלים מאותו המחיר שהיה עולה לכם להוציא לאור ספר אחד עם הוצאה לאור במסלול הגרוע ביותר שיש כדי להוציא לאור את הספר שלכם? 

צרו קשר עוד היום ותבינו שעם הוצאת רב מכר אתם בעולם אחר לגמרי!
  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה