יום שבת, 8 באוגוסט 2015

תודעת שפע - סדרת הספרים רבי המכר שילמדו אתכם למשוך לחיים שלכם שפע ולהגשים את עצמם


בשנה האחרונה הוצאתי לאור ארבעה ספרים
הם היו חלק מסדרה של ספרים בנושא התפתחות אישית
למעשה ההיגיון שעמד מאחורי יצירתם היה להעניק 4 מפתחות חשובים לבניית אורח חיים שיאפשר לאנשים לחיות את החיים שלהם בתשוקה, לעסוק במה שהם אוהבים, מכל מקום, בזמן שלהם תוך נתינה ועזרה לזולת.

הפתרון לכך היה לי ברור ופשוט – ללמד אנשים שכשנותנים מקבלים!
שככל שעוזרים יותר לאנשים אחרים כך החיים מקבלים יותר ויותר משמעות.

המפתח הראשון היה אפקטיביות ובספר הראשון 24/8 – איך ליצור יום נוסף בשבוע ולהיות מגה-אפקטיבי לימדתי איך להיות הרבה יותר מדויקים ובצורה זו להגיע להרבה יותר תוצאות בחיים. השיטות שאני מזכיר ומלמד בספר עזרו לי להגיע לשיאים יוצאי דופן בחיים שלי בעזרתן הצלחתי לצייר על יותר מחצי מיליון חלוקי נחל, לכתוב ולהוציא לאור 521 ספרים בשנה אחת, למכור למעלה ממיליון ספרים פיזיים ומיליוני ספרים דיגיטליים ולהגיע לתוצאות מרשימות בתחומים רבים בחיים שלי, בקריירה ובעסקים שאני מנהל.




המפתח השני היה מכירות והפצה. לכל אחד יש מסר שהוא רוצה להפיץ בעולם. משהו שהוא רוצה לתת לעולם, לשתף עם מיליוני אנשים אחרים וליצור שינוי באיך שאנחנו חיים את החיים שלנו.
הספר השני "איך למכור מיליון ספרים" מדבר על מציאת הדרך להפיץ את המסר שלכם לכל העולם
אנשים בעלי ידע ומומחיות שיש להם חזון רוצים לרוב לעזור לכמה שיותר אנשים לחיות טוב יותר, לשתף אותם עם הידע שלהם ולעשות משהו גדול ובעל משמעות בחיים האלו. בעולם הגלובלי שבו אנחנו חיים זה פשוט הרבה יותר מפעם! עכשיו זה אפשרי ואם אתם שואלים אותי – אפילו חובה בקרב אנשים שיש להם משהו לתת לעולם. בספר השני אני מסביר איך לכתוב ספר רב מכר ומהם העקרונות החשובים במציאת הנושא לספר בעל פוטנציאל מכירה גדול. כמו כן אני משתף בו בכל השיטות שעזרו לי לבנות מערך הפצה עולמי שעוזר לי להגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם ומהן הסכנות שעלולות להופיע בדרך. איך עושים משא ומתן עם הוצאות לאור, איך מוכרים זכויות מסחריות כך שהידע שלכם לא ייחסם וייעצר על ידי גופים שאינם יודעים לבצע את העבודה היטב ומניע אותם אינטרנס אחר ושונה משלכם. איך שומרים על הזכויות שלהם ומאפשרים לידע החשוב שלכם להגיע לאוזניהם של ההמון שנמצא בשאר העולם.

כעת מגיע המפתח השלישי – אותו מפתח של הגשמה וקטיפת הפירות. החופש לעשות מה שאנחנו אוהבים, להגשים את עצמנו ולחיות חיים של תשוקה, הגשמה ושליחות. הדרך להתפרנס מכל מקום, לעבוד בזמן שלכם, לבנות את החופש הכלכלי שלכם ויותר חשוב מכך – את ההבנה שמותר לכם ליהנות מהחיים, מהדרך ומהעבודה שלכם. הספר השלישי "לטייל בעולם ולחיות את הייעוד שלך" הוא ספר שנועד לאפשר לאנשים לעשות את מה שהם אוהבים כבר היום! לטייל בעולם, להגשים את עצמם מבלי שההכנסות שלהם תפגענה.
בזמן כתיבת הסדרה, בשנה הראשונה לצאת 3 הספרים לאור נמכרו יותר מ 10,000 ספרים וחייהם של אנשים רבים כל כך החלו להשתנות. הספרים שלי התחילו לנוע בעולם ותמונות נשלחו אלי ממקומות רבים.

ואז הגיע הזמן למפתח הרביעי – איך לשנות את החשיבה ולחיות בתודעת השפע. 

תודעת השפע היא מה שמבדיל את האנשים העניים מהעשירים – וזה לא מה שיש להם בבנק.

תודעת שפע – היא צורת חשיבה. והספר הרביעי בסדרה נוצר כדי להסביר איך כל אחד יכול להשיג את כל מבוקשו בעזרת צורת חשיבה זו!


רגע לפני סיום, חשוב לי לדעת האם אתם נהנים מהתכנים בבלוג? ולשתף אתכם כי התכנים האלו הם רק קצה הקרחון, וכמובן שהתכנים החינמיים יובילו אתכם לתוצאות בסיסיות בלבד! כדי לקבל תכנים איכותיים יותר הצטרפו עכשיו למועדון החברים והתחילו לקבל תכנים איכותיים שיעזרו לכם להגיע לתוצאות בחיים, בקריירה ובעסקים. בשלב זה ההרשמה למועדון החברים היא בחינם! מלאו את הטופס ותהיו הראשונים לקרוא את המאמרים שלי,




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה