יום שלישי, 9 ביוני 2015

איך למכור יותר ספרים ומוצרים בדוכן שלכם כך שיום העבודה שלכם יהיה ריווחי ותוכלו להתפרנס בכבוד מהתשוקה ומהעסק שלכם!

אם יצא לכם פעם לעמוד בדוכן ולנסות למכור את המוצרים שלכם בוודאי הבנתם שלא מדובר בדבר פשוט.

מעבר לעובדה שצריך להביא את המוצרים לדוכן - דבר שלעתים הנו מורכב ביותר - תלוי מהם המוצרים שאתם רוצים למכור - אבל כשמדובר בספרים מעורב משקל רב ולוגיסטיקה היא חלק מהעניין. לאחר מכן יש צורך במערכת סליקה או ביכולת לגבות תשלום בצורה מסודרת, כמו כן צריך להכין עודף למקרה שלקוח ייתן לכם שטר גדול ויזדקק לעודף. כמו כן יש לתמחר את המוצרים - לרוב הדוכן עולה כסף ואם אתם רוצים למכור את המוצרים שלכם מישהו צריך גם לעמוד שם - בין אם אתם עומדים בעצמכם ובין אם ישנו מישהו שמוכר עבורכם עדיין צריך לתמחר את שעות העבודה שלכם בדוכן ולבחון האם זה שווה את ההתעסקות.

במהלך 10 השנים האחרונות ניהלתי מאות דוכנים בהם מכרתי את מוצריי או שהפעלתי אנשים שמכרו את מוצריי ותמיד בסוף כל יום נותרת השאלה מי מהדוכנים מכר ומי מהם בזבז את זמנו וכספו. במרבית המקרים אנשים שמכרו בדוכנים אחרים יצאו מתוסכלים מיום המכירה שלהם ויצאו כמעט ללא רווח שלא לדבר על אלו שהפסידו כסף רב. אז איך זה יכול להיות שבאותו ארוע - עם אותם אנשים חלק מבעלי הדוכנים יאמרו לכם שהארוע מבחינתם היה מוצלח מאוד ואחרים שעמדו כמה מטרים ספורים מהם בקושי מכרו ולעתים אף לא כיסו את ההוצאות הגבוהות שיש על הדוכנים? לשאלה זו יש אין-ספור תשובות וסעיפים ועל מנת למכור טוב יותר ביריד הבא כדאי להתחיל לחשוב על שיטות מכירה טובות יותר, מוצר טוב ומדויק יותר, תמחור מדויק יותר, אריזה מתאימה יותר ועוד ועוד...

צריך לזכור שעל מנת לשכור את הדוכן יש לשלם למנהל האירוע וביחד עם זאת גם למוצרים שלכם יש עלות ובנוסף אליה אתם רוצים גם לארוז את המוצרים יפה וכל הדברים האלו הם שיקולים שיש לתמחר. ביחד עם זאת לעתים גם החנייה במקום עולה כסף ולאט לאט נקודת האיפוס שאליה יש להגיע בכדי להיות ריווחים מתרחקת יותר ויותר עד שיום העבודה אינו מצדיק את העשייה. 

ישנם הרבה  מאוד שיטות כדי להיות ריווחי וההבדל בין דוכן מצליח לכושל המורכב משיטה מסודרת, אסטרטגיה בנויה היטב והיערכות:

החל מסוג המוצר שלכם, התמחור, כמה עולה דוכן ולאילו דוכנים כדאי ללכת ומתי זה בזבוז של זמן וכסף, כמו כן יש לעשות היערכות טובה לקראת המכירה בדוכן, נאום המכירה או שיחת המכירה שלכם והרבה מאוד דקויות נוספות כגון שעות הפתיחה, שעות הסגירה, מבצעים ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד! כמו כן כדאי לבנות תרחישי שיחה, יעדים ברורים ומטרות להצלחת יום המכירה ואם לא חשבתם על כך עדיין כדאי גם להתחיל לחשוב על העסק שלכם כעל מותג ולא כעל מקום עבודה. אני מניח שחלק מהדברים אינם ברורים לכם לעומק אולם כל נקודה וסעיף כאן אפשר לתרגם להכנסות. ולכן אם חשוב לכם להגדיל את העסק שלכם אל תגידו - "אני לא יודע למכור" - בואו ללמוד כלים שיעזרו לכם למכור הרבה יותר ולמשך שנים ארוכות. 

במהלך השנים כתבתי עבורי ספר הדרכה שעזר לי למכור בהצלחה מרובה עשרות אלפי מוצרים בתקופה של שלושה חודשים מאומצים. את כל התובנות איגדתי לפגישה ייעוץ אחת שתעזור לכם להצליח בעסק שלכם!

בקרוב אני מתכנן להפוך את הספר הזה לספר שתוכלו לרכוש אבל עד אז אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני ולקבוע פגישת ייעוץ מקיפה ואישית בה אלמד אתכם את כל השיטות והטכניקות כדי להגדיל לכם את המכירות בעסק שלכם. 


בהזדמנות זו שמח להזמין אתכם גם ליהנות מספרי "איך למכור מיליון ספרים" שיעזור לכם בכתיבת ספר מצליח בעל פוטנציאל מכירה גדול וכמו כן ילמד אתכם איך למכור יותר ספרים או מוצרים, לבנות מותג, לנהל משא ומתן ליצירת הסכם ריווחי עם הוצאות וגופים זכיינים שונים ופשוט יעזור לכם להצליח יותר להגיע לתוצאות טובות יותר בעסקים.

לתיאום מועד פגישה במועד נוח אתם מוזמנים
ליצור איתי קשר טלפוני בטל 050-2374195 

שלכם ולהצלחתכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה