יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

אנחנו יוצאים לעשות את שביל ישראל תוך כדי ליווי עסקי לעסקים שרוצים להגיע להגיע להכנסות של מיליון שקל בשנה


בשבוע שעבר נסענו לאילת לוילה מפנקת בה כתבו חברי הנבחרת "ספר בשבוע בחופשה מפנקת"

מגיעה הזדמנות חדשה ליצור תוצאות בעסק שלכם השנה!


ביחד עם הסופר המצליח ויטלי אוסטפץ אני יוצא לעשות את שביל ישראל

ובזמן ההליכה לעשות ליווי עסקי לכל מי שיצטרף!

מדובר בקבוצה קטנה ואינטימית ולכן אני רוצה להזמין אתכם לפני כולם!

אם אתם חולמים לעשות כסף בזמן חופשה, לטייל יותר ולעבוד פחות

זו ההזדמנות שלכם - להתחיל לחיות את החיים שלכם ולבנות עסק משגשג!


בשביל ישראל יש 44 מקטעים ובשבוע הבא אנחנו הולכים לעשות את המקטע הראשון!

היופי ב"מוצר" שלנו הוא שתוכלו להרוויח שעות רבות של ייעוץ עסקי במקום פגישה קצרה של שעתיים

במהלך השנים אני מלווה עסקים רבים להצלחה 

ואני גאה לומר מניסיוני שיום שלם של ליווי עסקי שלי יכול להוביל את העסק שלכם ליצירת הכנסות משמעותיות

וחשוב מכך - לשינוי צורת החשיבה שתוביל אתכם ליצירת תוצאות יוצאות דופן בחיים, בקריירה ובעסק שלכם!

אנשים רבים רוצים להצליח ואני רואה בפייסבוק הרבה הצהרות של אנשים שהשנה זו תהיה השנה שלהם!

אולם לבסוף אנשים נמדדים בתוצאות שלהם וכשמעמידים אותם מול הזדמנות שיכולה לקדם אותם 

מרביתם מקבלים רגליים קרות ומוותרים ברגע הראשון שיש מחיר שצריך לשלם!

בעיני אנשים מצליחים בזכות 3 הדברים האלו ואם אין לכם אותם - אני מציע שתתחילו מכאן

כדי להצליח השנה ובכלל - אתם צריכים:

1. לדעת לקבל החלטות

2. לדעת לשלם את המחיר הראשוני למרות הפחד הקיים בכם

3. להיות מספיק מהירים כדי לקבל את ההזדמנות

על מנת להצטרף יש למלא את הטופס שבעמוד זה!

שלכם ולהצלחה שלכם

עמית אופיר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה