יום ראשון, 19 באפריל 2015

איך להגשים חלומות ולהשיג כל דבר שרוצים בחיים?

איך תגבירו את הסיכוי להגשים חלומות ולהשיג כל מטרה ויעד שתרצו לכבוש?


בשנת 2014 הגשמתי חלום והוצאתי לאור ספר חדש שכתבתי בשם "24/8 - איך ליצור יום נוסף בשבוע ולהיות מגה-אפקטיבי". ספר זה הפך מהר מאוד לרב מכר מצליח ולאחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר בחיי. את הספר כתבתי מתוך רצון עז ותשוקה לשתף עם העולם את סודות ההתנהלות האפקטיבית שלי בחיים ובעסקים בצורה שיטתית ומאורגנת כך שהידע והניסיון שצברתי בחיים יוכל לסייע לכמה שיותר אנשים להשיג תוצאות רצויות בחייהם. יותר מכך, בעזרת הספר קיוויתי להעניק לקוראים מיומנות שכאשר ישלטו בה יוכלו לחיות אחרת, לפחד פחות ולהעז יותר. 

במהלך השנה הראשונה ליציאתו לאור הגיע הספר לידיהם של אלפי אנשים והתגובות לא אחרו להגיע. אנשים רבים החלו לשתף כי הם רואים יותר תוצאות בחייהם לאחר שאימצו את עקרונות החשיבה המוצגים בספר. תגובות וסיפורים אלו ריגשו אותי ביותר וחיזקו אצלי את הרצון להמשיך ולהעמיק בפיתוח שיטות נוספות המבוססות על שיטות העבודה המוצגות בספר ולאחר מחשבה ותכנון רב החלטתי להרחיב את הספר המקורי ולהפוך אותו לסדרת ספרים העוסקים במחקר השיטות להתנהלות אפקטיבית בדרך להשגת תוצאות רצויות בחיים ובעסקים. למעשה כל ספר בסדרה עוסק בהתנהלות אפקטיבית מזווית שונה ומתמקד בשיטות ספציפיות המתאימות לאותו התחום תוך שימוש בסיפורים ודוגמאות מאותו עולם תוכן וזאת בכדי לספק ערך מקסימלי לקוראים אשר רוצים להתפתח באותו התחום. ספר זה בסדרה עוסק בהגשמת חלומות ואותו אולי בער בי לכתוב יותר מכל השאר כיוון שהוא רחב הרבה יותר ומציג תפישת חיים שלמה על פיה אני חיי. כתיבת ספר זה נועדה להבטיח כי תפישה זו תהווה מקור השראה לרבים אחרים להגשים את חלומותיהם בצורה שיטתית בכל תחום בחיים. אצל אנשים רבים המושג הגשמת חלומות נחשב למותרות ובמקרים רבים מלווה אף בתחושת אשמה כיוון שהם רואים באנשים המגשימים את חלומותיהם כאנשים אנוכיים שבמקום לעבוד מבזבזים את כספם וגישה מוטעית זו גורמת להם לוותר על חלומם ולהצדיק זאת בכך שהם עובדים קשה, וכי יש להם אחראיות וכי הם "מקריבים" את עצמם עבור אחרים (בן הזוג או הילדים) ולאט לאט האש והתשוקה שהייתה להם לדבר כלשהו נכבית והם מפסיקים לחיות, רק כדי לא ליצור מתח, כעס או אכזבה מצידם של אנשים אחרים בסביבתם. אם המשפט "יום אחד, כשיהיה לנו כסף, אז יהיה לנו זמן להגשים חלומות" מוכר לך, ספר זה הוא בדיוק הדבר לו אתה זקוק עכשיו. בהמשך נסביר לך מהם חלומות ואילו סוגים שונים של חלומות יש ותבין כי הגשמת חלומות היא המפתח החשוב ביותר ללקיחת אחראיות, ליצירת שליטה על החיים, ליצירת מוטיבציה בחיי היום יום וכי ללי הגשמה ומימוש חיינו ריקים מתוכן. אם המושג הגשמת חלומות הוא מושג שקשה לך אתו כעת נסה לתרגם אותו ל"השגת יעדים ומטרות" ואולי כך יהיה לך קל יותר לקבל כי מדובר ברכישת מיומנות להשיג את מבוקשך בין אם מדובר ביצירת מקורות הכנסה נוספים, יצירת זמן פנוי נוסף על ידי יצירת מקורות הכנסה פאסיביים ובין אם מדובר בטיול ליעד אקזוטי עליו אתה חולם מזה שנים רבות ועדיין לא ביקרת. בספר זה אראה לך מדוע על פי תפישתי לכל חלום ניתן להתייחס כאל פרויקט וכדי להשיגו ניתן לפעול על פי אותם הכללים בדיוק. ברגע שתשלוט במיומנות זו תוכל להשיג כל דבר שעליו תחלום. עבור משימת הכתיבה של ספר זה חיפשתי מומחה העוסק בהגשמת חלומות ביום יום אשר שחולם ומגשים את עצמו פעם אחר פעם ויוכל לשתף מזווית הראיה שלו אודות הגשמת חלומות ויצירת מציאות בעידן הכל כך מאתגר בו אנו חיים.

אם גם אתם רוצים להגשים את החלומות שלכם הגיע הזמן לקחת שליטה על החיים שלכם ולהתחיל לפעול!

בשלב זה אני רוצה להזמין אתכם לקרוא את הספר 24/8 - איך ליצור יום נוסף בשבוע ולהיות מגה-אפקטיביים - הספר הראשון בטרילוגיית הספרים שלי ליצירת אורח חיים בריא וחלומי של הגשמה מתוך תשוקה וייעוד. זהו בעיני הבסיס להתחיל לחיות את חייכם בצורה שונה! אם אתם רוצים להצליח יותר עליכם לנקוט בפעולה!

בכל שאלה אשמח אם תצרו אתי קשר בטל - 050-2374195
מאחל לכם את כל הטוב שבעולם!

שלכם 
עמית אופיר
ואל תשכחו שהכל אפשרי!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה