יום שבת, 3 בינואר 2015

האם גם אימהות ובעלות עסקים יכולות ליצור יום נוסף בשבוע וליהנות מיום נוסף של חופש במהלך השבוע?

להזמנת הספר במבצע מיוחד כולל משלוח
באפריל 2014 כתבתי את הספרי 24/8 העוסק באפקטיביות. המפתח הראשון כדי לבנות אורח חיים רצוי, בריא וחלומי. הספר החל ליצור אפקט רב תוך זמן קצר ואלפי אנשים שקראו אותו החלו להבין כי פעולות הדומינו שעליהן אני מדבר בספר הן הדבר העוצמתי ביותר שאפשר לעשות כדי ליצור זמן. פעולות דומינו הן סוג של מכונות זמן ולאנשים שרוצים לפנות לעצמם זמן הן כלי שחובה לרכוש ולשלוט בו. כחלק מעבודתי כסופר ומרצה אני דואג באופן שוטף לחקור לעומק נושאים רבים שמעניינים אותי באופן אישי כדי ללמוד שיטות חדשות שיעזרו לי ללמוד, להשתפר ולספק לקוראיי את התכנים הטובים והעדכניים ביותר שיתנו להם את הערך הגבוה ביותר שאוכל כדי לסייע להם להצליח, להתקדם ולחיות חיים טובים יותר. הפעם רציתי לפנות ולסייע לנשים ואימהות. לשם כך היה לי חשוב לפגוש את עדי מאור-סיסו - מומחית להתנהלות אפקטיבית אצל נשים בעלות קריירה, ממנה התרשמתי רבות עוד לפני שהכרנו ודאגתי לעקוב אחרי פעילותה במשך זמן רב. הרושם שהותירה בי עדי במפגש האישי שערכנו היה כה עוצמתי עד שהחלטתי שאני מוכרח למצוא את הדרך ליצור מהדורה מיוחדת לספר רב המכר שלי 24/8 במטרה לספק תוכן איכותי ומשנה חיים עבור נשים המנהלות עסקים. הכלים העוצמתיים ושיטות העבודה של עדי המוצגות בספר זה הן טיפה בים התכנים העצום שיש לעדי להציע. גם תהליך הליווי שלי של כתיבת הפרק על ידי עדי נעשה תוך עמידה בזמנים, דיוק, מקצועיות ובצורה אפקטיבית ביותר. בשל כך אני שמח להמליץ בחום על עבודה עם עדי כך שאם אהבתן את הספר אל תהססו לפנות אליה כדי ללמוד ממנה באופן אישי ולפרוץ קדימה ביחד איתה. את הפרק הראשון במהדורה המיוחדת שיצרנו ביחד, כתבה עדי. אני ממליץ בחום לקרוא את הספר ולהזמין אותו כמתנה בעלת ערך רב לכל אישה ואישה שרוצות יותר זמן לעצמן ולמשפחה שלהן. את הספר תוכלו להזמין כאן במחיר מבצע מיוחד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה