יום שבת, 27 בספטמבר 2014

מהי הטעות שעושים רוב הסופרים שרוצים להוציא לאור את ספרם? מייד לאחר שכתבו את ספרם?

בימים אלה אני עוסק בכתיבת ספרי "לטייל בעולם ולהרוויח כסף". זהו הספר השלישי בטרילוגיית הספרים החדשה שלי העוסקת בהתפתחות אישית ועסקית שמטרתה לעזור למיליוני אנשים ללמוד איך להיות אפקטיביים יותר, איך למכור יותר ואיך לבנות חופש כלכלי.
את כתיבת ספר זה אני כותב כתמיד לאחר מחקר מקיף בנושא ובו אשתף אתכם בסגנון חיי ובתובנות שצברתי במהלך שנים בזמן שטיילתי ברחבי העולם ובניתי לי חופש כלכלי להתנהל מכל מקום, לעבוד בזמן שלי ולחיות את חיי בדיוק כמו שאני חולם לחיות אותם תוך עזרה למיליוני אנשים הנעזרים בידע היחודי שלי.


בשבוע שעבר בדרכי לאחוזת יערות הכרמל במטרה להמשיך את כתיבת הספר החלטתי לעצור ולצלם סרטון קצר העוסק בטעות נפוצה שעושים סופרים רבים מייד לאחר שכתבו את ספרם (בדרך כלל ספרם הראשון כיוון שהם לא חוזרים על אותה הטעות ומוותרים על הגשמת חלומם!)

תיהנו מהסרטון ובמידה ותרצו ללמוד עוד הירשמו לוידאו בלוג שלי
ועל פי הצורך צרו עמי קשר (050-2374195).

כמו כן אני מזמין אתכם לקרוא את ספרי "איך מכרתי מיליון ספרים"? שיספק לכם ידע רב בנושא הוצאה לאור של ספרים ודרכי מכירה רבות שעזרו לי למכור למעלה ממיליון ספרים פיזיים עד כה וספרים דיגיטליים רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה