יום שלישי, 28 בינואר 2014

כדי להגשים את החלומות שלי אני תמיד הולך נגד הזרם


אם היו מציבים לכם 2 דרכים. האחת קלה ובטוחה והשנייה מסוכנת, מאתגרת בה לא הלכו לפניכם ואתם הראשונים לפסוע בה. באיזו דרך הייתם בוחרים?

ובכן אני אדם שאוהב את חוסר הוודאות. אוהב להמציא את עצמי מחדש - פגשתי אישה שקראה לכך "פיניקס" - ציפור האש הקדושה היצור המיתולוגי אשר כילה את עצמו באש ומן האפר של עצמו הוא קם לתחייה ונולד מחדש.

במהלך חיי הלכתי נגד הזרם כל כך הרבה פעם ואף לא פעם אחת אכזבה אותי. אמנם היה קשה יותר, מסובך יותר, מורכב ומלא בשאלות ותהיות בכדי למצוא את הדרך אבל תמיד! נהניתי מתמורה למאמץ ולבחירות שלי. יש לי כל כך הרבה סיפורים על מבחנים שערכתי לעצמי כדי לבחון את האינטואיציה שלי ולראות האם היא תוביל אותי לחוויה עוצמתית או תאכזב אותי והיא מעולם לא אכזבה. 
אמנם בעסקים הולכים על מספרים וכביכול לאינטואיציה אין מקום בכל הנוגע לכך אולם בסופו של דבר עסקים עושים עם אנשים. ובכל פעם שסירבתי להקשיב לתחושות הפנימיות שלי והרעב לייצר עסקה פגע בשיקול הדעת שלי - תמיד מצאתי את עצמי אחר כך מתחרט על כך שלא הקשבתי לעצמי קודם לכן, ולעתים אף שילמתי על כך מחיר כבד הרבה יותר מאשר לוותר על העסקה. אפרט על כך בכתבה אחרת שלי בה אעסוק בנושא שיקול דעת ומלכודות דבש בעסקים.
על חוויות קיצוניות רבות כתבתי בספר המסע שלי "לחישות" אשר יצא לפני שנים בהוצאת הקיבוץ המאוחד.

אם אתם רוצים לקרוא על חוויות קיצוניות אלו אותן עברתי בברזיל הזמינו עכשיו את ספר המסע שלי "לחישות" במחיר מוזל של 60 ש"ח כולל משלוח רשום!


לכולנו יש חלומות, האם כולנו מנסים להגשים אותם? רובינו לא! ובטח מאינספור סיבות "ראויות" אשר אנחנו מספרים לעצמינו כדי שנוכל להמשיך לחיות את חיינו ללא ייסורים. "אין לי כסף", "אין לי זמן", "אני פוחד", "בפעם אחרת", "בפעם הבאה". אבל האמת היא שאנחנו יודעים שזה לא יקרה! לא אם נמשיך לעמוד מנגד ולא לעשות דבר.

אז העצה שלי אלכם היא - תעשו חשבון עצמיכם ותראו אם גם אתם מוותרים לעצמיכם ולא מגשימים את הייעוד שלכם, מונעים מעצמיכם את הלמידה של חוסר הוודאות. אומרים שאם נמשיך לעשות את אותם מעשים נגיע לאותן תוצאות. אם התוצאות שאליהן אתם מגיעים נמוכות ממה שהייתם רוצים להגיע אולי כדי לשנות גישה ולנסות משהו חדש!

תכתבו לי את אשר על לבכם - אשמח לשמוע
וכמובן שתפו עם החברים שלכם את הכתבה - והביאו אותה לתשומת לבם של אנשים שנמצאים במבוי סתום ורוצים לצאת ממנו ולהתחיל לחיות.

אם אתם רוצים ייעוץ בנושאים מסוג זה אתם מוזמנים ליצור עמי קשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה