יום חמישי, 6 במרץ 2014

איך מצליחים להגדיל הכנסות גם בשפל כלכלי ואיך להפוך כל מכשול ליתרון והצלחה!

אז איך בכל זאת מצליחים – גם בזמן משבר כלכלי. רגע לפני מלחמה אפשרית, כשמחירי הדלק עולים ועולים וסוחפים ביחד איתם עליית מחירים גורפת של מחירי הנייר, מחירי השיווק, מחירי המוצרים,
מחירי האוכל ומה לא?

תמונת מצב זו עשויה להיראות די מייאשת אם מחליטים לחוש חסרי אונים מול כל הדברים הגדולים
האלו שאין לנו השפעה אמיתית עליהם. כי מה בעצם נוכל לעשות? לשבת חסרי מעש ולחכות שכל זה יעבור וייעלם?
ברור שלא! אם נחליט לקפוא על שמרינו ולעצור הכול כנראה שנחרוץ את גורלנו ללא מאבק.
הדרך להתנהג בזמנים כמו היום היא למצוא חלופות ודרכים צדדיות להגשים את עצמינו ולהגדיל את ההכנסות.
אני אף יודע מניסיוני שדווקא תקופות לחוצות ומשברים שכאלה דוחקים אותנו לפינה ובכדי לצאת ממנה עלינו לחשוב בצורה יוצאת דופן, לא שגרתית ויצירתית במיוחד שלא היינו מסוגלים להעלות על הדעת בזמן של שגרה ועבודה בתוך אזור נוחות.

דווקא כשכאן בארץ המחירים עולים והדולר מתחזק כדאי ליצור נכסים בחו"ל המייצרים לנו כסף זר ועוזרים לנו להתמודד עם המצב מכיוונים שונים ממה שמקובל.

כשנוח לנו אין אנו מעוניינים להתפתח, דווקא אז אנחנו קופאים על שמרינו כיוון שכל כך חמים ונעים לנו.
האויב הכי גדול של עצמינו הוא אזור הנוחות. כיוון שהוא עוטף אותנו בחוסר רצון לקחת סיכונים,
לבחון הזדמנויות חדשות ולייצר סיכוי לגדילה וצמיחה.

דווקא בשעת משבר מצויה ההזדמנות להגשים את חלומותינו.
במהלך השנים למדתי איך להפוך כל טעות, כישלון או בעיה למשהו טוב ומתוק ולמנף אותה כך שאוכל להרוויח ממנה במקום להפסיד!

"בכל סיטואציה יש מקום לקחת את החסרונות והמכשולים
ולהפוך אותם ליתרונות והצלחות!"
התשובה לכל הבעיות מתחילה תמיד בחשיבה יצירתית! בשילוב שלה עם עוד כמה מרכיבים סודיים תוכלו תמיד להפוך את העיכובים בחייכם לכלים הדוחפים אתכם להשיג את מטרותיכם.

כיועץ מקצועי להפצת מידע ומיתוג בעזרת ידע והוצאת ספרים לאור וכאחד שעושה זאת בעצמי ומוציא כל הזמן מוצרים חדשים לשוק אני מוכרח לומר לכם שדווקא כעת – יותר מכל ההכנסות שלי גדולות הרבה יותר מבדרך כלל.





דווקא עכשיו יש ביקוש גבוה הרבה יותר למוצרים ולשירותים שאני מספק. ואין הדבר במקרה.
אין זה מצב שאני יושב ומחכה שמשהו יפנה אלי ויחזיר לי תשובות,

אם אתם חושבים שהספר שלכם יכול להצליח, אם אתם מאמינים בעצמיכם
ורוצים לעשות כל מה שצריך בכדי להגשים חלום – אתם מוזמנים ליצור קשר ולהיפגש איתי.
בפגישה זו אשתף אתכם בסודות ההצלחה שלי שעוזרים לי למכור אלפי מוצרים כל חודש ולהפיץ את הידע שלי למיליוני אנשים בכל העולם.

אם חסרה לכם חוליה בפאזל ואתם מרגישים שתוכלו להיעזר בי כדי למכור יותר, לגדול ולהתפתח
אתם מוזמנים ליצור קשר ואשמח לראות כיצד אני יכול לסייע לכם להפיץ אץ הבשורה שלכם בארץ ובעולם ביתר קלות.

שלכם

בברכה
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה