יום רביעי, 5 בפברואר 2014

איך המצאתי את שיטת הציור "לצייר בקלות".

אני זוכר שהחלום הראשון שלי היה בגיל 6.
אז כל מה שעניין אותי (מאז ועד היום) זה שאדע לצייר דמויות וציורים כמו בטלויזיה.
כשאני אומר אז אני מתכוון לשנות השמונים.
למי מכם שתקופה זו מוכרת אתם בטח זוכרים שהיה לנו רק ערוץ אחד ורוב הסרטים המצוירים היו של דיסני או וורנר ברוס (באגס באני וכדומה). עד היום אני זוכר איך בכל פעם שראיתי את אותם סרטים מצוירים התמלאתי באהבה וצחוק מילא אותי. עם הציור הראשון והמוזיקה השמחה התרגשתי מהקסם של אותם הציורים וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים ובטח שכשאהיה גדול.

אחד הספרים ממנו ניסיתי ללמוד לצייר
בתקופה ההיא, בשנות השמונים לא היו כל כך הרבה ספרים שאפשר ללמוד מהם לצייר.
בכלל, מידע אז היה עוד בחיתולים – זה לא כמו היום שיש אינטרנט וגוגל או יו טיוב ובלחיצת כפתור אתה יכול לדעת כל מה שאתה רוצה על כל נושא בעולם. אז כשרצית ללמוד משהו כמו לצייר הדבר הראשון שהיה זמין לכולם זה ספרים.

דמיינו לעצמיכם אותי בגיל 6 קונה ספרים עבי כרס באנגלית
ומייד כשהייתי מגיע הביתה עם הספר מהחנות התיישבתי שעות על גבי שעות וימים ארוכים בתרגום של אותם הספרים. כל כך רציתי לדעת מה כתוב שם - שמישהו כבר ייגלה לי איך הם עושים את זה!!!

זה היה מאוד מאתגר וכילד בן 6 עשיתי כל מה שיכולתי כדי להבין את הסודות הכתובים שם אבל אחרי שתרגמתי אותם הבנתי שהם לא באמת מלמדים איך לצייר אלא רק מספרים על התהליך הכללי של המצאת הדמויות. דבר זה אכזב אותי מאוד ומצאתי את עצמי רוצה את זה עכשיו אפילו יותר!

הבנתי שאין דרך אחרת מאשר לנסות ולהבין את זה בעצמי. 
לשם כך היה עליי להמציא את הציורים בעצמי.
התחלתי לצייר כל מיני דמויות מהדמיון שלי, סיפורים ורעיונות מקוריים.
ואז יום אחד כשהייתי כבן 14 לערך ישבתי עם אבא שלי והוא לימד אותי לצייר!
זה היה היום שעשה לי את השינוי הגדול ביותר בחיי ולעולם לא אשכח אותו.

ישבתי וציירתי ציורים אבל לא הצלחתי לצייר שום דבר יפה באמת. אבל באותו יום אבא שלי הראה לי כמה דברים בציור ואחרי שניסיתי אותם הגעתי לתוצאות חסרות תקדים! ממש ציירתי יפה. עד היום אני שומר את אותם ציורים וכמה ימים אחרי השיעור, אבא שלי הכין לי ציור למזכרת - הוא צייר לי אותו על אבן ועד היום היא נמצאת על מדף הספרים שבחדר העבודה שלי. זו המתנה הכי משמעותית שקיבלתי ממנו. 

אחרי השיעור הזה דברים כבר נראו אחרת לגמרי.
התחלתי לשכלל את הציורים יותר ויותר וניסיתי לצייר את הדמויות מכל מיני זוויות שונות ולעשות שילובים של 2 דמויות באותו הציור.

לימים התחלתי לצייר על חלוקי נחל את כל הדמויות שלי. עכשיו אתם יודעים את הסיפור שהוביל לכך.

כך החל התהליך שהוביל אותי להתעמק ביצירת שיטת ציור שתעזור לכל אחד לצייר ולצייר, ממש בקלות...

בקרוב אעלה ציורים ותמונות מתוך הכתבה...

אם מעניין אתכם ללמוד איך לצייר בכל גיל אתם מוזמנים לראות מימין את כל רשימת ספרי הציור שלי בכל נושא שבעולם... 

קבלו באהבה גדולה את ספר הציור הראשון שלכם "How to Draw Cool Stuff" - ישירות למייל שלכם ובאופן מיידי.

על מנת להוריד את הספר היכנסו לכאן או ליחצו על תמונת הכריכה של הספר


















כמו כן לשיעורים פרטיים איתי אתם מוזמנים ליצור קשר
אני ממליץ על שובר המתנה של שיעור פרטי פלוס ארוחת בוקר על הים ביחד איתי... שיתקיים במשרדי שבהרצליה

השובר כולל:
ארוחת בוקר מפנקת 

חצי שעה של שיחה אישית איתי עם נוף אל הים על אורחת הבוקר 
ושעה וחצי של שיעור פרטי אחד על אחד ממנו תצאו "ציירים" מתחילים! שיעור איכותי ביותר, עם שלל כלים להמשך הדרך בתחום הציור ומתנה אישית חתומה על ידי ומוקדשת באופן אישי.

לפרטים אודות השובר והזמנות אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני
050-2374195







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה