יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

רגע יציאתו לאור של ספר חדש הוא נקודה משנת חיים ומחייבת!

עבורי הוצאה לאור של ספר היא רגע מכונן ומשמעותי ביותר!
כשאני כותב ספר אני עושה זאת כדי לשתף עם קוראיי את הפילוסופיה שלי ולחלוק אותה עם העולם.
נקודה זו גורמת לי לחוש מחוייב יותר לעצמי ולאחרים כיוון שלמילה הכתובה יש כוח עצום בבנייה ובעיצוב של אופיינו. מרגע שהיא יצאה לאור היא חופשיה כציפור וכעת אינה תלויה רק בנו. היא הופכת להיות יותר ויותר משמעותית בחיים שלנו והופכת אותנו לאנשים טובים יותר.

טרילוגיית הספרים שהחלה לשנות את חייהם של אין-ספור אנשים
כשהוצאתי לאור את ספרי הראשון חיפוש מחפש משמעות בשנת 2000 הייתי בחור צעיר בן 21. מה ידעתי אז על העולם? אולם עצם כתיבת הספר ומאוחר יותר - הוצאתו לאור עזרה לי לעצב את עצמי ואת האישיות שלי, דבר שדחף אותי ללכת בעקבות המילים שכתבתי והחלומות שחלמתי, להגשים אותם ולהתנהג בהתאם לתכנים שכתבתי. כיוון שאני רואה בהוצאתו לאור של ספר נקודה כה חשובה בחיים שלנו כדאי לבדוק היטב אילו אנשים היינו רוצים להיות ולכתוב דברים שאיתם אנחנו רוצים לחיות לשארית חיינו! זו ההזדמנות שלנו לבחור את הנתיב שאליו אנחנו רוצים להתקדם ואם נכתוב את הספר בדיוק כפי שאנחנו חולמים נעזור לתסריט הזה להפוך למציאות שאותה אנו חיים.

במהלך חצי השנה האחרונה הוצאתי לאור 3 ספרים שבער בי לשתף עם העולם! היום יצא לאור הספר השלישי בסדרה וקיבלתי את הספרים היישר מבית הדפוס.

אם אתם נמצאים בתהליך כתיבת ספר וודאו שאתם כותבים את הדברים שאתם מאמינים בהם, חיים אותם ורוצים לשתף עם העולם כדי להפוך אותו למקום טוב יותר!

סדרת הספרים הזו בדיוק יכולה ללמד אתכם איך לעשות בדיוק זאת!
אתם מוזמנים ליהנות ממנה בהנחת ענק וכמו כן להתייעץ איתי בכל נושא הספרים בחיים, בקריירה ובעסקים שלכם ואשמח לסייע לכם!

המון הצלחה
שלכם 
עמית אופיר


אם אתם רוצים לקבל תכנים, טיפים ועדכונים מרתקים להשראה מעמית אופיר הצטרפו כעת לדף הפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה