יום ראשון, 19 בינואר 2014

איך לחזק את הבטחון העצמי של הילדים בעזרת ציור

לאילו מביניכם שמכירים אותי פחות טוב, במהלך השנים פיתחתי מאות מוצרי תוכן מעוצבים לילדים ומבוגרים בחלקם ספרים רבים, חוברות, משחקים, מוצרי יומולדת, מוצרי חזרה ללימודים, מוצרי יצירה ועוד...

כחלק מהיותי מפתח מוצרים שואלים אותי 
הרבה לקוחות וקולגות שאלות על התהליך שאותו אני עובר לפני שאני מחליט לעצב מוצרים ולשווק אותם. היום החלטתי לשתף אתכם בתהליך זה ואני מקווה שהוא יעזור ליזמים שביניכם לחשוב על המוצרים שלכם ולתכנן אותם בצורה יעילה ואפקטיבית על מנת שגם אתם תוכלו למכור ולהפיץ אותם בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור הלקוחות שלכם ומהצד השני כלקוחות, תסתכלו מחדש על מוצרים שסביבכם ותבחנו אותם בצורה שונה מזו שבחנתם עד כה .

אז ככה, לפני שאני מחליט האם לפתח תוכן לסדרת מוצרים חדשה אני ראשית בודק האם יש להם ביקוש והאם יש להם כלל צורך. על מנת לעשות זאת יש שיטות רבות שניתן להפעיל ובעיני חובה לעשות כך! איזו סיבה יש לייצר מוצר שאין לו כלל צורך? הרי כל מטרת היצירה היא לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מהתוצר שפיתחנו. יוצרים רבים שאני מלווה במהלך השנים סיפרו לי כי הם יוצרים מוצרים על בסיס אינטואיציה, על בסיס מה שיותר קל להם ליצור ולעתים אף ללא כל מחשבה או תכנון לפני כן.

לאחר שאני מזהה את המוצרים שיש להם ביקוש אני עובר לשלב השני והוא יצירת מוצרים שיש להם ערך רב ככל שיותר. למוצרים שלי תמיד יש ערכים נוספים מעבר למוצרים אחרים אשר תורמים לחוויית הלקוחות יותר מהמוצרים של המתחרים. לדוגמה - כשייצרתי את היומנים ומוצרי המשרד דאגתי להוסיף אלמנטים משיטת הציור "לצייר בקלות" אשר הוסיפו ערך רב למוצר ועזרו להם להימכר פי כמה וכמה יותר מאשר יומנים של מותגים גדולים כגון דיסני, ניקי ומותגים בינלאומיים אחרים. אנשים שומרים עד היום את היומנים שלי כיוון שיש בהם ערך ולאחר שהשנה מסתיימת הערך נשמר וניתן להשתמש בהם כחוברות ללימוד ציור. 

הנה דוגמה טובה לערך מוסף במוצרים שאני יוצר.
אלו חוברות ההפעלות שלי לילדים - כאשר בחרנו (הזכיין ואני) לייצר את המוצרים החלטנו ללכת על קו שייתן ערך מוסף גבוה ללקוח ועל כן במקום לייצר חוברות ציור רגילות כמו שיש בשוק החלטנו לייצר חוברות אשר עוזרות לחזק את הביטחון העצמי של הילדים בעזרת 3 אלמנטים ייחודיים.

ואני אתן לדוגמה את חוברות הצביעה של נינו התנין "צביעה בקלות - רמז לצבע".


 
    




1. ראשית - הרמז לצבע
בכל ציור ישנם חלקים הצבועים בצבעים שונים המרמזים לילד על הצבע שבו יש לצבוע את הציורים.

2. גבולות רחבים 
הרמז לצבע צבוע בעובי קו עבה יחסית המקל על משימת הציור ומאפשר לילד לא לצאת מהקווים - אלמנט זה עוזר לילדים להגיע לתוצאות צביעה טובות בהרבה והציור הצבועים כה יפה מייצרים חוויית הצלחה אצל הילדים ועוזרים לחזק את ביטחונם העצמי.

3. חלקים קשים לצביעה
בנוסף לשני האלמנטים הקודמים שימו לב כי במוצר יש חלקים הצבועים לגמרי. לחלקים אלו ישנה חשיבות גדולה מאוד:
א. ראשית מדובר בחלקים בהם ישנם פרטים קטנים יותר אשר קשה לצבוע במדויק בגילאים הנמוכים ועניין זה חוסך תסכול אצל הילדים.

ב. החלקים הצבועים, צבועים בחומר שקשה לצביעה חוזרת - כך שבמידה והילד יצא מהקווים וצבע על חלקים אלו - החומר ממנו עשוי הצבע לא יאפשר לצבע לחדור לחלקים הצבועים וימנע תסכול מהילדים מצד אחד ויותיר את התוצאה הטובה ביותר.

שלושת אלמנטים אלו עוזרים לילדים להגיע לתוצאות טובות ביותר ומעודדות אותם להמשיך וליצור.

לאלו מביניכם המעוניינים ליהנות מחוברות אלו החלטתי להעניק את סדרת החוברות שלי במחיר מיוחד כולל משלוח! 

סדרת חוברות זו מכילה 7 חוברות בנושאים שונים אשר כל אחת בדרכה נותנת יותר לכם ולילדים שלכם.
וכמו כן המשלוח כלול במחיר!

http://www.amitoffir.com/%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%90%D7%99-3-7.html

השקיעו בילדים שלכם ותיהנו מסדרת מוצרים איכותית התורמת לכלכלה בישראל (מיוצר בישראל), מעניקה שפע של תכנים ישראלים עם כל הדמויות הישראליות שלי (כל הפיתוח נעשה בישראל), שירות אישי ואדיב (050-2374195) וכמובן - המוצרים הם איכותיים ביותר ממוצרים אחרים בשוק.

אם אהבתם את הפוסט אתם מוזמנים ליצור עמי קשר בנושא קידום העסק שלכם, שיווק ספרים באמזון, בישראל ובעולם, יצירת הכנסה פאסיבית ויצירת מערכות להכנסת תמלוגים פאסיביים ואקטיביים מהאומנות, היצירה ותחום המומחיות שלכם.

שלכם
עמית אופיר 050-2374195
amitoffir@gmail.com 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה