יום חמישי, 19 באפריל 2018

האם גישה של מסכנות תסייע לכם בדרך להצלחה!

עניין של גישה... פוסט על 'מסכנות' שעשוי להיות נקודת תפנית בחייכם אם תיתנו לו...


קראתי היום פוסט על סופרת שאינה מרגישה שנותנים לה הזדמנות להצליח... למען האמת זו לא הפעם הראשונה שאני קורא פוסט שלה בו היא מתארת מצב שכולם מנצלים אותה ולא משלמים לה עבור ספריה. היא בוכה על כך שהיא לא מצליחה להתפרנס מהספרים למרות שהם נמכרים בהצלחה!

כואב לי לקרוא על אנשים שבוכים ומתלוננים מצד אחד ומהצד השני אינם עושים דבר כדי לשנות את המציאות שלהם. אנשים רבים פונים אלי כדי שאעזור להם אולם אינם מחוייבים לעצמם ובסופו של דבר אינם מתקבלים כלקוחות אצלי וזאת כיוון שהם אינם מחוייבים ולא באמת רוצים לשנות דבר בחייהם. הם מעדיפים להמשיך ולהתלונן על מצבם, ולתת בצורה נוקבת את כל מי שרק אפשר ולהאשים אותם בתוצאות של חייהם. כאלה אני פוגש הרבה. פעמים רבות דרכנו מצטלבות לאחר כמה שנים ואני מגלה שהם נמצאים באותו מצב ולרוב אף במצב הרבה יותר גרוע!


מתוסכלים מהעולם, כועסים על כולם מצד אחד ומצד שני לא מבינים דבר בסיסי אחד לגבי שינוי המציאות שבה הם חיים. וזו שינוי הגישה שלהם מקורבנות לאנשי עסקים. כדי להצליח ולא חשוב באיזה תחום צריך לרוב יותר מכשרון ביצירת מוצר טוב.


בעבודת הליווי האישי והעסקי שלי אני מקנה ללקוחותיי כלים עוצמתיים שונים שמסייעים להם להתמודד עם מצבים מסוג זה. ככל שאדם פתוח יותר ללמוד ולהתפתח כך גדלים סיכוייו להצליח!


ההזדמנויות להצליח נמצאות סביבנו כל הזמן 


כדי לצאת לעצמאות אמיתית עלינו להתמקד בחינוך ורכישה של כלים!


סופרים רבים יש בישראל שאינם מצליחים לממש את הפוטנציאל שגלום בהם וזאת כיוון שהם סגורים... גישה זו לא תוביל אותם להצלחה ועצוב לי לראות שפוסט 'מסכנות' כזה תופש תאוצה וכולם מרחמים על אותה סופרת במקום להסביר לה שהיא זו היחידה שאינה מעריכה את עצמה מספיק כדי להצליח.


אם אתם מרגישים שגם אתם סגורים בחייכם ורוצים להיפתח ולרכוש כלים שישנו אתכם לטובה ויעזרו לכם לצאת מתוך מעגל המסכנות הזה - אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר ולברר יותרעל תהליכי הליווי שלי לבניית עסק מצליח, עבודה על גישה לחיים, אימוץ הזהות העסקית והאישית שלכם, בניית ריבוי מקורות הכנסה, גישה לכסף ועוד דברים שרוב האנשים פשוט מפחדים לדבר עליהם ומעולם לא למדו או ניסו לשפר את היכולות שלהם בתחומים כל כך חשובים אלו.


ובאשר לאותה סופרת - הלוואי שתראה את הפוסט


הלוואי שהוא יעיר אותה 


הלוואי שתהיה מוכנה להיפתח


והלוואי שבאמת תרצה להצליח 


ותהיה מוכנה לעשות מה שנדרש כדי להשתפר עוד ועוד...




מוזמנים ליצור קשר בפרטי ואשמח לסייע לכם ולשפר את חייכם..


אל תתנו לכל התירוצים בעולם לאפשר לכם להישאר כפי שאתם! אל תיתנו לחיים לחלוף ללא מאבק ונסיון לשנות את גורלכם!



זיכרו שהכל תלוי בגישה שלכם


ובהחלטות שתקבלו 


מאחל שתבחרו בכם...


בהצלחה וחג שמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה