יום שישי, 7 בנובמבר 2014

איך למכור יותר ספרים בזמן חופשה?

נסעתי לניו יורק בשבוע לפני חג "ליל כל הקדושים" (Halloween). מבחינת התזמון מדובר כבר בפספוס של החג אבל גם כשידעתי זאת החלטתי להוציא לאור את ספרי החדש "איך לצייר את דמויות ליל כל הקדושים"  בכל זאת! למרות שלא מדובר בשיקול כלכלי היה לי חשוב לעשות זאת ממניעים  אחרים. למשל בשיחות עם אנשים שפגשתי בדרך היה  נושא הספר רלוונטי ביותר וקל היה לי למכור אותו . כך הגיע הספר לראש רשימת רבי המכר (מקום 3) תוך ימים ספורים כמעט באפס מאמץ. כמובן שיומיים לאחר החג הוא כבר ירד בדירוגים והפך לפחות ופחות רלוונטי. אולם כל זאת לא הפריע לי! ידעתי לצפות זאת לאחר שבשנה שעברה שעבדתי על ספרי "איך לצייר את דמויות חג המולד" ובדיוק אותם הדברים קרו גם אז. גם את הספר הזה הוצאתי ממש לקראת החג עצמו. למרות שמכירת ספר הרלוונטי רק לרגע קצר במהלך השנה אינו מייצר הכנסה קבועה כל השנה הוא עדיין ספר שכדאי להוציא לאור. כעת זו השנה השנייה שהספר נמכר ומיד עם סיום חג ליל כל הקדושים החלו לעלות מכירותיו של הספר העוסק בחג המולד וכך יתרחש מעתה עוד שנים רבות. מחזוריות זו היא דבר מצוין לעסק ואני תמיד שואף לעבור מפסגת מכירות אחת לאחרת בהתאם למציאות ולמה שרלוונטי באותו הרגע. אם אתם רוצים לטייל בעולם ולהרוויח כסף נסו תמיד למצוא את  הנושאים הרלוונטיים ולעסוק בהם. כשתשלימו  מחזוריות של שנה תמיד תוכלו ליהנות ממכירות שיא של  המוצרים הרלוונטיים לאותה העונה. חלק מהשיקולים שלי בבחירת הספרים היא ראייה למרחקים ולאו דווקא ראייה נקודתית. ככל שתדעו לדלג בין תחומים שונים בעסק שלכם ולהתמקד בקידום המוצרים הרלוונטיים בזמן שהם רלוונטיים כך תצליחו יותר. אם אתם רוצים ללמוד עוד על קידום ומכירת ספרים אני מזמין אתכם לקרוא את הספר "איך מכרתי מיליון ספרים" בו אני מסביר ומשתף בכל השיטות שעזרו לי למכור למעלה ממיליון ספרים 




הצטרפו עכשיו לדף הפייסבוק וקבלו עדכונים, טיפים ותכנים המופיעים רק שם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה