יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

מאיפה מוצאים את הכסף לשלם על חופשה מפנקת ואיך יוצאים לחופשה כזו באופן קבוע ומתי שרק מתחשק

הרעיון לחיות את החיים האמיתיים כמו שהיינו רוצים לחיות אותם נתפש אצל רבים בלתי אפשרי! רוב האנשים אינם באמת עוצרים לחשוב איך עושים את זה ואיך הופכים את החלום למציאות! אם הגעתם לעמוד זה ואתם קוראים את השורות אתם כנראה קצת שונים מרוב האנשים ולכן סביר להניח שאם תעשו את הדברים בצורה שיטתית תצליחו לבנות לעצמיכם חיים שרוב האנשים רק חולמים עליהם.
נסיעה לניו יורק היא דבר יקר! במיוחד אם אתם רוצים לנסוע עם בן או בת הזוג ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בנסיעה עם ילדים. לכן על מנת ליצור את המציאות הזו עליכם להסתכל על המקום שבו אתם נמצאים כעת ולבנות תכנית שתשרת אתכם. 

בסך הכל על מנת לחיות את החיים החלומיים עליהם אתם חולמים מדובר במשוואה מאוד פשוטה:
כמה כסף אתם מוציאים?
כמה כסף אתם מכניסים?
ולסיום - ואולי השאלה החשובה מכל כמה חשוב לכם לחיות את החיים שעליהם אתם חולמים ומה אתם מוכנים לעשות בשביל להגשים את החלום!

הרבה אנשים אוהבים פשוט לחלום. הם אינם מנסים לעשות כל פעולה ועל כן עבורם החלום יישאר חלום במשך כל חייהם או לפחות עד לנקודה בה יתחילו להשתנות ולנקוט בפעולות!

נסיעה לניו יורק שונה מנסיעה לסוף שבוע באילת. והצורה להיערך לנסיעות אלו שונה לחלוטין. על כן חשוב להבין כי על מנת לצאת לחופשה מסוג זה הדרך הטובה ביותר היא ליצור ערוצי הכנסה שאינם תלויים בכם. כך תוכלו להתנתק לתקופה של 10 ימים ללא כל בעיה. אולם על מנת לבנות את אורח החיים הזה יש צורך בבניית היסודות. לא לכל אחד יש דירה או שתיים שיכולות לממן חופשה מסוג זה מבלי "לשלם עליה" כלל. 

עבור בניית התשתית ואורח חיים שעליו אתם חולמים אני ממליץ לכם על שלושה מפתחות שכדאי שתרכשו לעצמכם. הם המסלול המהיר ליצירת חיים אלו.

הראשון ביניהם הוא מפתח האפקטיביות: מפתח זה הוא חשוב להתנהלות שלכם בזמן. הרבה אנשים יש רעיונות רבים ש"המציאו" או חשבו עליהם אולם משימות היום יום מרחיקות אותם מיישומם של רעיונות אלו ולרוב הם נזנחים וחלקם אף מיושמים על ידי אנשים "אפקטיביים" ו"מהירים" יותר מהם אשר מעבר ל"לחשוב" על כך - גם נקטו בפעולה ועשו משהו כדי לממש את הרעיון שלהם. בדרך כלל אנחנו רואים אנשים כאלו בטלוויזיה כשהם מתעשרים מאותו רעיון שאתם חשבתם עליו אולם לא עשיתם דבר כדי לממש ולהגשים אותו. התנהלות מגה-אפקטיבית היא התנהלות אחרת לחלוטין אשר ביסודה היא התנהלות של יצירת נכסים. בעוד אנשים רבים עושים פעולות שאינן מייצרות תפוקות לאורך זמן פעולות הדומינו שעליהן אני מדבר בספר "24/8" הן פעולות שיעזרו לך לייצר יום נוסף בשבוע ולבנות לך נכסים שיתגמלו אותך פעם אחר פעם ולאורך שנים. 

המפתח השני הוא הגדלת ערוצי המכירות. לשם כך כתבתי את כל התובנות שעזרו לי למכור למעלה ממיליון ספרים, בספר אחד בשם "איך מכרתי מליון ספרים".

שילוב של שני המפתחות האלו יעזרו לכם להגיע למפתח החופש שהוא המפתח השלישי: על התובנות איך לנצל את הזמן כך שיתאפשר לכם לטייל, לנפוש יותר, לקחת זמן לעצמכם ולמשפחה שלכם ולהגיע למקומות שכל העולם מדבר עליהם, לראות את הדברים בעיניים שלכם כתבתי בספרי השלישי בטרילוגיה ושמו "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" שילמד אתכם איך לשלב את העבודה עם החיים שעליהם אתם חולמים

הצטרפו עכשיו לדף הפייסבוק וקבלו עדכונים, טיפים ותכנים המופיעים רק שם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה