יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

האם עולה לכם הוצאת הספר לאור עשרות אלפי שקלים? בואו ללמוד איך להוציא ספר לאור בצורה נכונה וזולה ולחסוך עשרות אלפי שקלים!

כ 7000 ספרים יוצאים לאור בישראל בכל שנה! 99% מתוכם שייכים לחולמי חלומות שלא יודעים למה הם נכנסים. לרוב הם עושים טעויות ל מתחילים כמו בכל תחום והולכים להתייעץ עם הוצאות לאור קטנות איך כדאי להם להוציא את הספר שלהם לאור. זה בדיוק כמו ללכת לקנות משכנתה ולהתייעץ עם הבנקאי האם כדאי לקחת את המשכנתה אצלם בבנק! במהלך השנים לימדתי הרבה מאוד אנשים את שיטות העבודה שלי והכנסתי אותם אל מ"אחורי הקלעים" של שיטות העבודה שלי בעזרתה חסכו עשרות אלפי שקלים וזמן רב כדי לתקן את הנזקים שהיו נגרמים להם אם היו עושים את הדברים מבלי ללמוד קודם לאן הם נכנסים.

בזמן האחרון אני מבין עד כמה קל למכור לאנשים חלומות ועד כמה מתוסכלים הם יוצאים כשהם מגלים שמכרו להם "אוויר"

מגיעים אליי אנשים רבים שקיבלו הצעות מהוצאות לאור בסך עשרות אלפי שקלים בדרך כלל בסביבות ה 25,000 - 40,000 ש"ח. והצעות אלו נראות להם הגיוניות בהתחלה אבל מהר מאוד הם מגלים שזה לא כל כך פשוט למכור ספרים אם לא יודעים איך לעשות זאת ובנוסף הם מגלים כמה פאסיביות ההוצאות לאור בשיווק והפצת הספרים ולסיום הם מתחילים לראות את התמונה השלמה ואת התנאים הגרועים של העסקה שעשו וכעת - כבר הם מותשים מכל המאמץ והצפיה ואינם רוצים להוציא עוד כסף כדי להתחיל למכור בעצמם. חלקם גם לא ממש רוצה למכור - הרי סופרי רוצים לכתוב, לא למכור ולכן הם מעדיפים שהספר לא יימכר כלל מאשר לבצע את הפעולות שיעזרו להם להצליח למכור אותו. 



מזכיר לכם את הנתון המצער של 7000 ספרים בשנה! 

אז מי הם כל אותם 7000 פראיירים כל שנה? האם אתם ביניהם?
האם אתם רוצים להוציא את הספר שלכם בקרוב?
אולי כבר עשיתם זאת ואת רוצים בכל זאת להציל ולשפר את מה שאפשר כדי להרוויח או לפחות לצמצ את ההפסדים.


גם אני עשיתי טעויות רבות בדרך.

במהלך השנים הוצאתי ספרים רבים עם הוצאות לאור שונות ובכל פעם למדתי איך לשפר את ההסכמים שלי עם איתן ולהבין יותר ויותר מה היתרונות בעבודה איתן, מהו תיאום הציפיות שכדאי לעשות עימן ובאילו תנאים כדאי להוציא את הספר עם הוצאה לאור כזו או אחרת.

כמו כן למדתי על היתרונות לעבוד עם הוצאות גדולות והוצאות קטנות ומתי כדאי לעבוד עם אלו ועם אלו. כמו כן למדתי מה אפשר לדרוש מהן וכמה הן מוכנות לשלם עבור הוצאה לאור של הספרים שלי. הן מבחינת תמלוגים והן מבחינת מקדמות עבור רכישת זכויות הייצור וההפצה ובאילו תנאים כדאי גם להוציא את הספרים שלי לאור בהוצאה עצמית. מהו הרגע הנכון שכדאי לפנות להוצאה לאור ואיך עושים את המשא ומתן בצורה הטובה ביותר. לאחר שנים של עבודה ולאחר שמכרתי למעלה ממיליון ספרים פיזיים ומיליוני ספרים דיגיטליים בארץ ובעולם הוצאתי לאור את הספר "איך מכרתי מיליון ספרים" שבו החלטתי לשתף את כל הסופרים בתובנות שיעזרו להם להוציא את הספרים שלהם ולהרוויח מהם כמה שיותר. כסופר היה לי חשוב ובוער לשתף ולעזור לאחרים כמותי להימנע מהטעויות שאני עשיתי ולא היה מי שילמד אותי. אני יודע שקשה  לנו לסמוך על מישהו שכתב ספר על איך מכר מיליון ספרים - אולי נשמע לך שהנוסחה למכור מיליון ספרים היא לומר לאחרים בוא, תקנה את הספר שלי לסמוך על 


אם תחום הספרים מעניין אתכם ואתם רוצים להבין איך למכור יותר ספרים
אני מזמין אתכם לקרוא את הספר "איך מכרתי מיליון ספרים" ולקבל אינספור תובנות איך תוכלו למכור את הספרים שלם בכמויות.

קריאה מהנה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה