יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

איך לתכנן את היום המושלם?

חזרתי מניו יורק ביום חמישי וצללתי אל תוך סוף שבוע מפנק. עבור אנשים רבים חזרה לשגרה לאחר חופשה היא אינה דבר של מה בכך ולעתים אין זה קל להם כלל וחלקם מוצאים את עצמם מבזבזים זמן רב עד שהם מתרגלים לעובדה שהם צריכים לחזור לעבודה ולשגרה. עבורי השגרה היא הדבר הכי לא שגרתי שיש. אני נהנה מכל רגע והצלחתי ליצור בחיי עשרה עקרונות ומדדים אשר עוזרים לי ליצור חיים שכיף לחזור אליהם. אחד הדברים שאני מקפיד עליהם זה לחשוב בצורה יצירתית איך לבנות את הפעילויות שאותן אעשה במהלך היום יום. אם תנסו לחיות את החיים שלא בשגרה תגלו במהרה שאין הדבר הזה קל ויש צורך לשפר את המיומנות ביצירת אותם חיים חלומיים שעליהם אתם חולמים. זה לא מובן מאליו לחיות את החיים בצורה הטובה ביותר. עבורי זה אתגר שאני נהנה לשחק איתו 

ולשפר את המיומנות בו. אם תחשבו על כך תגלו שיצירת היום המושלם אינה משימה קלה כלל. למזלנו מדובר בנסיבות טובות וכיף ביותר להשתעשע עם האפשרויות האין-סופיות אולם דמיינו למשל מה היה קורה אם הייתם צריכים חס וחלילה לתכנן את אותו היום המושלם אם הרופא שלכם היה מבשר לכם שנותר לכם רק יום אחד לחיות!

האם אתם מוכנים לאפשרות שכזו? למרות שיום אחד לחיות נשמע כמו מעט זמן, אנשים רבים בעולם מקבלים התראה על מותם גם בטווח של שניות בודדות. פתאום זה קורה להם.. וזה תופס אותם לא מוכנים כלל! כעת שאתם חושבים על העובדה שאתם חיים, אתם בטח נושמים לרווחה ומודים לאלוהים על כך שאתם בחיים. אורח חיים חלומי אינו עניין לתכנון ליום רחוק! זה דבר שכדאי לחיות אותו היום ובכל העוצמה שרק תוכלו לחיות. נסו לדמיין שכל יום הוא היום האחרון בחייכם. ההזדמנות היחידה שלכם ליהנות מהחיים ולחיות אותם בצורה הטובה והטהורה ביותר. כיצד ייראה היום שלכם כעת? אשמח לשמוע תגובות שלכם והמלצות מה הייתם עושים אתם כדי להפוך את היום ליום המושלם עבורכם? וכמו כן האם אתם עושים זאת ובאיזו צורה אתם מממשים את עצמכם ועושים זאת ביום יום? 

רגע לפני סיום אני רוצה לשתף אתכם ביום המושלם שהיה לי כאשר יצאתי לריצת בוקר ומצאתי את עצמי בהרפתקה קסומה. הנה סדרת סרטונים שמראה לכם איך ריצת בוקר פשוטה יכולה להפוך להרפתקה מיוחדת וליום בלתי נשכח!

תיהנו :) שימו לב שבסדרת הסרטונים - הסרטונים מוצגים אחד אחרי השני ברצף!




מאחל לכם יום מושלם!
שלכם ולהצלחתכם
עמית אופיר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה