יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

האם הייתם רוצים לכתוב את הספר שלכם בוונציה? איך תוכלו לטייל בעולם ולהרוויח כסף?


ב 31 למרץ כלל לא ידעתי שב 1 לאפריל אתחיל לכתוב סדרה של ספרים שתשפיע על אלפי אנשים ותשנה את חיי וחייהם. וכך התעוררתי אל תוך בוקר רגיל בשגרת החיים עם רצון להתחיל ולשתף. במשך יותר מעשור יצרתי עולם ומלואו של דמויות מצוירות וסיפורים מתוך סטודיו ביתי הנתמך על ידי פעילות ענפה של זכיינים שלקחו את סיפוריי, איוריי ושיטת הציור שלי ויצרו מהם מותג אינסופי של אפשרויות.






הדמויות שלי כיכבו על פאזלים, משחקי חשיבה, ספרים, חוברות, חולצות ואפילו מוצרי מזון. אבל חוויית השיתוף היתה חסרה לי. למי מביניכם שיודע מהי המשמעות של להיות בעל עסק עצמאי יודע שהמילה "לבד" היא מילה המוכרת לרבים. וכך גם אני, חברותי ואוהב אדם שכמוני - מצאתי את עצמי מתרחק מהם פעם אחר פעם,פרויקט אחר פרויקט אל בין קירותיו של ה"סטודיו" הביתי שלי כלומר המשרד הנייד שלי שכלל לפטופ, דפים עפרונות וחשיבה יצירתית. הקסם הזה שפשוט אפשר לעבוד מכל מקום הוא משהו שמלווה אותי במשך שנים. ספרים רבים שלי כתבתי או יצרתי במהלך נסיעותיי. אולם הפעם זה הרגיש לי כמו משהו שונה. הפעם אני הולך לכתוב ספר של ממש! ספר של מבוגרים!

הפעם האחרונה שכתבתי ספר למבוגרים היה בשנת 2003 כאשר כתבתי את הספר "לחישותוהוצאתי אותו עם הוצאת הקיבוץ המאוחד. תהליך כתיבה של ספר אינו דבר של מה בכך והזיכרונות שהיו לי הם של תהליך ארוך ומייגע. הרבה סקיצות, המון שינוים, תיקונים וחודשים ארוכים של עבודה מתישה מול עורך. אולם הפעם זה קרה אחרי מאות ספרים שכבר יצרתי והוצאתי לאור. אחרי שנים ארוכות בתחום ועם ידע שלא היה לי בשנת 2003. הפעם הספר יצא ממני ללא תקופת ההיריון. הספר הראשון בסדרה 24/8 היה מוכן בתוכי ופשוט נמזג החוצה כאילו ללא מאמץ.
תוך 23 ימים הוא היה מוכן ועבר לעריכה לשונית ותרגום לאנגלית בו זמנית. במהלך חודשים ספורים נמכרו אלפי עותקים ממנו והשמועה החלה לחלחל. עמית החל לכתוב. אז כמו שאומרים - עם האוכל בא התיאבון. התגובות שהחלו להגיע לאוזניי היו שהספר "משנה חיים" מדויק וקולע. מה שהכי אהבתי בספר זה היה שכתיבתו עוסקת באפקטיביות ומהירות ולכל אורך 23 הימים השתמשתי בכל הטכניקות הכתובות בו כדי לסיים את התהליך ולהוציא את הספר לאור בהקדם.

בספר זה עשיתי כמעט הכל! למעט העריכה הלשונית והתרגום כתבתי את הספר, עיצבתי את הכריכה, בחרתי את השם, את הפונטים, את גודל העמוד, את סוג הכריכה, אפילו את המחיר. ואז התיאבון השתלט עלי והספר השני "איך מכרתי מליון ספרים"? החל להיכתב. וגם הוא כאילו יצא ממני ללא מאמץ כיוון שהידע הזה הוא משהו שאני שוחה בו וחיי אותו, נושם אותו כבר שנים! תוך חודש גם הוא היה כתוב ועבר את אותו תהליך בדיוק. זה היה בחודש יולי למיטב זיכרוני. ובינתיים הגיע תורו של הספר השלישי וכאן כבר החלטתי ללכת עד הסוף. נושא הספר הוא שיתוף ברמה כל כך אינטימית של סגנון חיי שהחלטתי לעשות זאת דרך הרגליים ולא מתוך הזיכרונות של טיוליי הרבים בעולם. הרעיון עליו צץ לי ברגע שסיימתי את כתיבתו של הספר השני. זה התבקש! כך נוצרה הטרילוגיה המיוחדת שכל ספר מוביל לשלב הבא בהתפתחות האישית שלך כאדם. 

המפתח הראשון הוא האפקטיביות. בלעדיו יהיה לך קשה מאוד להתקדם בחיים ולהגיע לתוצאות. 

לאחר שהפנמת את צורת החשיבה של אדם המתנהל בצורה מגה-אפקטיבית
אתה לומד שיש פעולות שמקדמות אותך ואחרות שלעולם לא תעשה. 
לפעולות אפקטיביות אלה אני קורא פעולות דומינו 
כיוון שהן פעולות המניבות אינספור תועלות בו זמנית, בצורה אוטומטית ולאורך זמן רב.


לשם כך החלטתי לנסוע לטיול ובמהלכו אכתוב את הספר.
התחנה הראשונה במסע נבחרה באופן אקראי
המחיר היה מצוין וכך מצאתי את עצמי טס תוך 48 שעות לצפון איטליה...
בסרטון זה תוכלו לראות את הפעם הראשונה שבה אני משתף ברעיון של הספר. 

כחלק מהספונטניות שבה נוצר הטיול הזה 
החלטתי שלא אלמד על המקום לפני כן ואתן לחיים להוביל אותי
ולבנות ביחד איתי את העלילה של הסיפור.. 
כאשר הגעתי לשדה התעופה של העיר ורונה
החלטתי לנסוע מיד לונציה ולהעביר שם את הלילה
כך זה נראה כשירדתי מהרכבת בתחנת העיר שנמצאת בשקיעה מתמדת "ונציה"

עם הגיעי לונציה עצרתי לאכול פיצה שאליה כל כך התגעגעתי מאז הטיול האחרון לאיטליה וברגע שראיתי את המסיכות ידעתי שהבחירה איזו מסיכה לקנות לאשתי תהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרית... 



בספר "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" אני מסביר איך בדיוק אני מרוויח כסף במהלך הטיולים שלי
ואיך איך אני עושה זאת כבר בשדה התעופה בישראל, על המטוס ובכל מקום שאליו אני מגיע
והכי חשוב, איך תוכלו לעשות זאת גם אתם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה