יום שישי, 25 ביולי 2014

איך להפוך מסופר למותג? וובינר מיוחד שלי (עמית אופיר) ביחד עם שמוליק פרוימוביץ.

לחצו על התמונה וקבלו גישה מיידית ובחינם
לוובינר מרתק על יצירת ספרים רבי מכר ובניית מותג
את שמוליק פרוימוביץ' פגשתי לראשונה לפני כמה חודשים. זאת לאחר שנתקלתי בשמו לפני כשנה וחצי לערך. לאחר שנים רבות בהן אני עוסק בכתיבת ספרים וחוקר את תחום זה כדי ללמוד איך לכתוב טוב יותר, איך ליצור רב מכר ולא סתם ספר שלא יועיל לאיש החלטתי לצאת לאור גם בחו"ל. זה התבקש ביותר אולם המעבר ליציאה לאור בשפה האנגלית היה לי קשה להכיל. אולם זה קרה לבסוף בתחילת 2013 עם ספרי הראשון "חיפוש מחפש משמעות" ומרגע שזה קרה הרעב לפריצה גדולה בכל העולם יצא בשיא הכוח וכעת לא היה ניתן לעצור אותו!

ביחד עם הספר הראשון הוצאתי לאור תוך מספר ימים מספר ספרים נוספים ומשם המספרים גדלו וגדלו. תוך חודשיים בלבד הוצאתי לאור עשרות ספרים ועד סוף השנה הוצאתי לאור יותר מ 520 ספרים המתורגמים לעשרות שפות. 

הייתה זו שנה מרתקת ביותר והמון קרה בה אולם אחד האנשים שבהם נתקלתי אחרי כמה חודשים מרגע פרסומם של ספריי בעולם היה שמוליק שעיקר העניין שלי אצלו היה קורס מרתק בנושא מכירת ספרים דיגיטליים באמזון. כמובן שכחלק מהמחקר שלי גם חוויתי את הקורס כלקוח ולמדתי ממנו דברים רבים. אולי מכיוון ששמוליק גר בצד השני של מדינת ישראל לקח לנו יותר משנה להיפגש אבל בשיחות הטלפוניות שלנו  הבנתי שאני מדבר עם מומחה אמיתי בעל ידע עצום וככל שהתקרבתי ולמדתי יותר כך הבנתי שיש משהו גדול שהוא ואני אולי נוכל לעשות ביחד. כך נוצר החיבור בין שני מומחים שעוסקים בספרים ומוצרי מידע כאשר בשיחות בינינו גילינו על הדרכים הכל כך שונות שבהן אנו פועלים ובהן עבר כל אחד ואחד מאתנו. לאחר כמה חודשים של פגישות אישיות שערכנו יצרנו קורס מנצח המשלב את הכוחות העצומים של שנינו שלו קראנו "מסופר למותג". קורס זה נועד ללמד את השיטות והאסטרטגיה שלי אותה הצגתי בפני שמוליק שנקראת תורת הספירלה המדברת על ייצור הישגים בלתי מעורערים כדי לבנות ולמנף את העסק והקריירה שלנו בעולם התחרותי בו אנו חיים. כך יצרנו תוכנית בת 10 חודשים בה נלמד אתכם איך לכתוב ספר רב מכר עולמי ולקחת את ההישג הזה כדי לבנות מותג מצליח!


היכנסו לצפייה בוובינר המשותף שלי ושל שמוליק - תלמדו בו המון על יצירת ספרים רבי מכר ובניית מותגים!
הוובינר חינם לגמרי!

שלכם 
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה