יום חמישי, 10 ביולי 2014

איך לכתוב ספר רב מכר - הנוסחה ליצירת ספר רב מכר בעשרה צעדים נחשפת ובחינם! אל תפספסו


לפני שנים חלמתי ללמוד באקדמיה לאומנות - בצלאלכדי להתקבל למוסד יוקרתי זה נהוג להגיע עם תיק עבודות מרשים ולשם כך אנשי רבים נערכים שנה קודם ואף עושים זאת בתשלום. כשהגעתי לשם להיבחן הגעתי עם ציורים שהכנתי מראש אולם הם היו לדעתי ממש לא מרשימים ולא הרגשתי באמת שיש לי את מה שנדרש כדי להתקבל בין כל האנשים המוכשרים ביותר שמצליחים לבסוף להתקבל. בכל אופן, בין הציורים דאגתי גם להביא איתי את ספרי הראשון שכתבתי עוד בזמן הצבא "חיפוש מחפש משמעות"! ספר זה הפך לרב מכר עוד באותה השנה ונמכר במקומות שונים ומשונים על ידי. 

לא אשכח לעולם את הרגע ההוא בבחינה שאחד הבוחנים החזיק את הספר שלי ואמר לי שהוא מכיר ואוהב אותו ואף החמיא לי שהוא אהב אותו מאוד וכל הכבוד...

זה היה רגע כל כך מרגש שעבורי חשף סוד ששינה את חיי ואת הדרך שבה הסתכלתי על הצלחה בחיים ועוד באותה השנה התחלתי ליישם פעם אחר פעם...

עוד בתקופת הלימודים הוצאתי לאור 6 ספרים נוספים. ובכל פעם צברתי כוח ולמדתי להשתמש בספרים ככלי עוצמתי למינוף הקריירה שלי ובהמשך גם ללמד אחרים איך לעשות זאת עבור עצמם. 



לכן אם אתם רוצים לבנות קריירה, להגדיל את השם, האוטוריטה והסמכות שלכם בעיני אחרים ההמלצה שלי היא קודם כל לנסות וכתוב ספר בתחום הידע שלכם. אני יודע שלא כולכם ואף אולי חלקכם הגדול אומר לעצמו, מה לי ולספרים. איך אני אכתוב את הספר, אני אפילו לא מאיית את שמי כראוי... איך אני אכתוב ספר ועוד אחד כזה שיהיה רב מכר.. אז אני רוצה להרגיע אתכם שכתיבת ספר היא כמו כל תחום אחר - ניתנת ללמידה. ובליווי נכון תוכלו לעשות זאת ולצבור כוח עצום שישרת אתכם למשך שנים רבות, יעזור לכם ליצור הכנסות רבות, חלקן פסיביות ואם תדעו איך לעבוד היטב עם הספר - דבר לחלוטין הניתן ללימוד על ידי כל אחד, תוכלו לטייל בעולם ולהרוויח כסף רב מהדברים שאתם אוהבים לעשות...

אם אתם רוצים להבין איך כותבים ספר רב מכר זו ההזדמנות שלכם לגלות - לזמן מוגבל אני חושף בעשרה צעדים איך תוכלו גם אתם לכתוב את הספר רב המכר הבא:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה