יום חמישי, 29 במאי 2014

עמית אופיר עונה על השאלה "עמית, איך התחלת לבנות את המותג שלך ואיך הפכת לסופר ומחבר רבי מכר"?

נשאלתי...

עמית, איך התחלת להיות מותג וסופר רב מכר?
















להלן תשובתי:

"תהליך בניית מותג הוא תהליך ארוך והמחשבה עליו צצה לי כשהבנתי שבניתי עסק ולא מותג. המשמעות היא שיצרתי מוצר שאין לו אבא ואימא ולא ניתן לדעת איך להזמין ממני עודד מהמוצר הזה לאחר קנייתו. שמי לא היה מוטבע עליו. לכן הרבה זמן ואנרגיה הושקעה "לחינם" או לפחות במקומות הלא נכונים. כשהבנתי זאת עצרתי את כל הפעילות העסקית שלי ובניתי ספר חוקים לעסק, תכנית עסקית ומסגרת של שירותים שאותם רציתי להציע. כל זאת עשיתי בצורה אינטואיטיבית והמיקוד שלי לא היה על מה שאנשים צריכים אלא על בסיס מה שידעתי. היום אני יודע לעבוד בצורה הפוכה שעוזרת לי ליצור מוצרים בעלי ביקוש גבוה ולא להשקיע זמן בפיתוח מוצרים שאין להם ביקוש.

הספר רב המכר הראשון שלי הוא ספרי "חיפוש מחפש משמעות". בתחילת דרכי לא עניין אותי כלל להרוויח ממנו כסף אבל עם השנים הבנתי שהוא מוצר הדגל שלי כיוון שעליתי על ספר שהנושא שלו מדבר לכולם. הספר הזה מלווה אותי שנים וילווה אותי שנים רבות גם בהמשך. עשיתי זאת בצורה אינטואיטיבית אבל הצלחתי ליצור מוצר שיכול לדבר למכנה משותף גדול של אנשים. החל מתחילת הדרך לקחתי את הספר הזה איתי לכל מקום. הוא נמכר די בקלות, המחיר שלו היה סביר ואפילו די זול ולכן היה קל לשנע אותו ולמכור אותו לרבים. כבר בשנה הראשונה מכרתי ממנו מהדורה שלמה אחת לפחות וכך היה לאור שנים רבות, הספר מאוד מוכר כיום ונמצא בבתים רבים. לימים הוא תורגם לאנגלית והוא נחל הצלחה גם בעולם (2013)".




אם מעניין אותך ללמוד איך מכרתי מיליון ספרים אשמח להזמין אותך לפגישת ייעוץ בה תוכל לשאול כל שאלה מעולם הספרים ואשמח לענות לך. אלמד אותך איך לחסוך המון כסף, איך להרוויח הרבה כסף, איך לבנות קריירה בעזרת ספרים, איך להיפטר ממלאי של ספר שנתקע ומעלה אבק, איך לגשת להוצאה לאור ולמכור לה זכויות שימוש והפצה בספר שלך ועוד.. היכנס ושמע הרצאות מרתקות שלי בנושא כתיבת ספרים רבי מכר

בוא ללמוד את זה בצורה נכונה וחכמה ממי שעושה וחיי את עולם הספרים 24/8 שעות בשבוע. אלמד אותך איך להוציא ספר בעלות אפסית ולמנף בעזרתו את הקריירה והעסק שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה