יום שבת, 17 במאי 2014

איך לעקוף את כל המתחרים ולייצר יום עבודה נוסף בשבוע - הרצאה בנושא אפקטיביות לרגל השקת ספרי החדש 24/8

עוד בזמן טרום ההשקה הוזמנו כמאה עותקים של הספר
וכעת הוא במחיר 49 ש"ח בלבד עד לצאתו לאור!
האם אתם מרגישים שיש לכם יותר מידי משימות ופחות מידי זמן כדי לעבוד על הדברים החשובים?
האם אתם תקועים במקום ורוצים למצוא את הדרך להתקדם ולפרוץ קדימה?
האם יש לכם מלאי של ספרים ואין לכם מושג איך למכור אותו?

ממש לשם כך אני שמח להזמין אתכם להרצאה של יותר משעה בה אני (עמית אופיר) משוחח עם שרון אייזן על נושא האפקטיביות לרגל השקת ספרי החדש "24/8 - איך לייצר יום עבודה אפקטיבי נוסף בשבוע" שיעזור לכם לחמוק מכל בזבזני הזמן ויסביר לכם על הדרכים שבהן תוכלו לשנות את כללי המשחק ולמצב את עצמיכם במקום הראשון בכל תחרות!

בספר אשתף אתכם ביותר מ 60 שיטות וטכניקות ייחודיות שבהן אני משתמש כדי למכור כל כך הרבה ספרים ולהשיג את מטרותיי פעם אחר פעם!

בספר תמצאו המלצות של כמה ממיטב המרצים בישראל בתחום המכירות, השיווק, השכנוע וחשיבה מנצחת כמו ד"ר יניב זייד, שרון אייזן, תמיר הוברמן, אברי משגב ועוד...


לרגל השקת הספר והשקת ערכת החשיבה המנצחת של שרון אייזן חברנו ביחד להרצאה מרתקת על אפקטיביות שאתם לא רוצים להחמיץ. 


בנוסף, לקראת הקורס הראשון בישראל לכתיבת רבי מכר עולמיים
אני רוצה להזמין אותך להצטרף לקורס "איך מכרתי מיליון ספרים", בו אשתף ואלמד את כל השיטות מתוך הספר ורבות נוספות שעזרו לי למכור מעל מיליון ספרים ועוזרות לי להגיע למקום הראשון הראשון בכת תחרות ולעקוף את המתחרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה